Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Суббота, 20.04.2024


Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 6305
Показано материалов: 6261-6270
Страницы: « 1 2 ... 625 626 627 628 629 630 631 »

Вступ.
Розділ І. Теоретична основа.
1.1. Готельні підприємства та послуги, що вони надають.
1.2. Автомобільний туризм та готельні підприємства типу кемпінг.
1.3. Особливості організації технології послуг в готельних підприємствах типу кемпінг.
       1.3.1. Загальні вимоги і особливості обслуговування в готельних підприємствах типу кемпінг
       1.3.2. Обладнання в готельних підприємствах типу кемпінг
Розділ ІІ. Аналітична частина.
2.1. Готельні підприємства типу кемпінг в Європі
2.1.1. Коротка інформація про підприємство.
2.1.2. Характеристика послуг, які надаються підприємством.
2.2. Готельні підприємства типу кемпінг в Ураїні
2.2.1. Коротка інформація про підприємство.
2.2.2. Характеристика послуг, які надаються підприємством.
2.3. Порівняння організації технології послуг розміщення в готельних підприємствах типу кемпінг різних країн
Розділ ІІІ. Пропозиції та рекомендації щодо удосконалення організації технології послуг розміщення в готельних підприємствах типу кемпінг
Висновки.
Список використаних джерел.

Курсовые проекты | Просмотров: 1042 | Загрузок: 372 | Добавил: everyone | Дата: 15.10.2012 | Комментарии (0)

1. Поняття та ознаки науково-правничої школи в Україні.
наукова школа – усталений науковий колектив, що сформувався за певний період науковцями, наукові інтереси яких були спрямовані на розв’язання довготривалих завдань за певними науковими напрямками та отримав наукові результати, які визнані як в України, так і за її межами.
    Ознаки:
1. усталений науковий колектив, який формується та розвивається колективом вчених, наукові інтереси яких спрямовані на розв’язання завдань визначених в їх науковому напрямку;
2. очолюється науковим керівником, засновником наукового напрямку, наукові здобутки якого визнані науковою громадськістю;
3. є базою в підготовці наукових кадрів вищої кваліфікації певного напрямку (кандидат, доктор юр наук);
4. об’єднує наукові дослідження, що виконуються за першочерговими напрямами, визнані державами як пріоритетні у світовій науці;
5. її статус визначається вченою радою за поданням відповідного факультету інституту. Зазначені ознаки є характерними для 5 наукових шкіл.

Шпаргалки | Просмотров: 830 | Загрузок: 388 | Добавил: everyone | Дата: 15.10.2012 | Комментарии (0)

ЗМІСТ
ВСТУП    4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ    7
1.1.    Поняття, види та системи мотивації персоналу    7
1.2.    Основні змістові теорії мотивації персоналу    13
1.3.    Управління та організація процесом мотивації праці на підприємстві    21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ "ЯГОТИНСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД”    35
2.1. Загальна характеристика підприємства    35
2.2. Аналіз показників виробничо-господарської діяльності ПАТ     "Яготинський маслозавод”    46
2.3. Аналіз фінансово-майнового стану підприємства    57
2.4. Організація менеджменту на підприємстві    64
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПАТ "ЯГОТИНСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД”    71
3.1. Дослідження мотиваційної політики персоналу ПАТ «Яготинський маслозавод»    71
3.2. Пропозиції та обґрунтування доцільності шляхів удосконалення        системи мотивації персоналу на ПАТ "Яготинський маслозавод”    80
3.3. Вплив запропонованих заходів на основні техніко-економічні         показники діяльності підприємства    85
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ    88
4.1. Стан травматизму у ПАТ "Яготинський маслозавод”    88
4.2. Стан охорони праці в кабінеті менеджера на підприємстві    89
4.3. Пожежна та електробезпека у відділі в ПАТ "Яготинський маслозавод”    93
ВИСНОВКИ    96
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    100
ДОДАТКИ    105

Дипломные работы | Просмотров: 875 | Загрузок: 2175 | Добавил: everyone | Дата: 15.10.2012 | Комментарии (0)

Мета дослідження: дослідити ставлення громадян (вікова категорія – 18-60 років) до  поширення злочинності серед молоді та осіб підліткового віку.
Об’єкт дослідження: громадяни, які проживають у м. Києві.
Предмет дослідження: ставлення громадян до поширеності злочинності серед неповнолітніх.
Одиниця сукупності: громадяни України, іноземці та особи без громадянства, що проживають у м. Києві.
Одиниця спостереження: громадяни (вікова категорія – 18-60 років), що проживають у м. Києві.
Одиниця виміру: натуральна.
Вид статистичного спостереження:
1.    За часом проведення – перервне:
•    одноразове;
2.    За охопленням одиниць сукупності – несуцільне:
•    вибіркове.

Полезно знать | Просмотров: 637 | Загрузок: 110 | Добавил: everyone | Дата: 15.10.2012 | Комментарии (0)

    Синявський Олекса Наумович [23.IX (5.X) 1887, с. Андрївка, тепер Бердянського р-ну Запоріз, обл.  — 24.Х 1937]  — український мовознавець, професор з 1920.
   Закінчив 1911 Харків. ун-т. Працював 1920-28 професором української мови Харківського ІНО, з 1928 очолював Діалектичну комісію ВУАН, з 1930  — зав. відділу діалектології Інституту мовознавства ВУАН, одночасно (1932-37)  — професор київських університету та педагогічного інституту.
   О.Синявському належать праці з сучас. та істор. фонетики й граматики укр. мови («Фонетична контроверса», 1926; «Спроба звукової характеристики літературної української мови», 1929; «На синтаксичні теми», 1931), з історії укр. літ. мови («Мова творів Гр. Сковороди», 1924; «Елементи Шевченкової мови, їх походження і значення», 1931), з діалектології [«Діалектологічний порадник», 1924; «З української діалектології (Про фонематичний принцип у діалектології)», 1929,  — у ній уперше обгрунтовано фонемат. принцип у діалектол. дослідженнях, з історії укр. мовознавства («Потебня як дослідник української мови», 1928) та ін.
   Написав «Коротку історію „Українського правопису"» (1931). Ініціатор укладання словника мови творів Т. Шевченка, автор посібників з укр. мови для учнів і вчителів школи та самоосвіти: «Вчимось писати (початкова наука письма у школі і вдома)» і «Короткий нарис української мови» (обидва  — 1918), «Українська мова» (1923), «Норми української літературної мови» (1931). У 1937 незаконно репресований і розстріляний, 1957 реабілітований.
   Досвід українського мовознавця Олекси Синявського, що сформувався на широкому фактичному матеріалі вивчення різних варіантів української нормативної і діалектної вимови. Ще у 1929 році він поставив під сумнів розуміння функції фонеми, як таке, що не відповідає об'єктивно існуючим фактам11. Вчений пропонує: "Щоб констатувати наявність у мові якоїсь фонеми чи фонематичного значіння звука, ми часто можемо спиратися на інші фонеми з аналогії. Так, фонему ть (життя...) ми можемо визнати на тій тільки підставі, що цей звук артикуляційно-акустично відрізняється від ть тим самим, чим відрізняється фізіологічно споріднений дь супроти дь (довгістю), тобто коли можна встановити пропорцію дь : дь = ть : ть, отже й дь : ть = дь : ть".  

Рефераты | Просмотров: 1497 | Загрузок: 661 | Добавил: everyone | Дата: 15.10.2012 | Комментарии (0)

Синтаксис запросов Яндекс
" " – кавычки используются для поиска точного вхождения искомого выражения.
"сео курсы" – найдет все страницы, содержащие искомое выражение, причем слова и их порядок будут неизменны.
* – звездочка служит заменой неизвестного слова в искомом выражении.
наша маша * плачет – найдет наша маша громко плачет, наша маша горько плачет и т.п.
& – логическое И. Слова, "связанные” этим символом, должны встречаться одновременно в одном предложении.
учебный & запрос – каждый из результатов поиска будет содержать предложение, в котором одновременно будет слово учебный и запрос.
&& – логическое И. Слова, "связанные” этим символом, должны встречаться одновременно в одном документе.
учебный && запрос – найдет все страницы, в которых слова учебный и запрос присутствуют одновременно.
<< - неранжирующее И. Похож на &&, но ранжирование найденных страниц происходит только по первому слову.
белка << стрелка – будут найдены страницы по запросу белка стрелка, но ранжирование осуществится по слову белка.
~~ – логическое НЕ. Исключение из результатов поиска страниц, в которых в любом месте присутствует слово после этого символа.

Полезно знать | Просмотров: 734 | Загрузок: 96 | Добавил: everyone | Дата: 07.10.2012 | Комментарии (0)

Замінники цукру можна вживати в їжу без побоювань, що це викличе відчутні коливання показників глюкози в крові та сечі. Однак пацієнтам з підвищеною масою тіла слід пам'ятати, що замінники цукру так само, як звичайний цукор володіють калорійністю і відповідно сприяють підвищенню маси тіла. Цукрозамінники, особливо сорбіт і ксиліт, через їх повільного засвоєння можуть викликати здуття живота і розлад шлунка. Деякі хворі діабетом відрізняються незвичайною чутливістю навіть до невеликих доз замінників цукру.
 На відміну від цукрозамінників підсолоджувачі є неенергетичними речовинами. Таким чином, основні відмінності у вживанні без калорійних замінників цукру і володіють калорійністю замінників цукру полягає в тому, що при розрахунку калорійності їжі слід враховувати енергоємність замінників цукру. З цієї причини хворим на діабет з надлишковою масою тіла набагато корисніше вживати не замінники цукру, а підсолоджувачі (цикламат, сахарин, ацесульфам калію і аспартам), тим більше, що вони у багато разів солодше цукру. Їх можна використовувати в тому числі і для підсолодження напої.


Полезно знать | Просмотров: 788 | Загрузок: 174 | Добавил: everyone | Дата: 07.10.2012 | Комментарии (0)

Організація взаємовигідної співпраці музеїв із туристичними фірмами
Сьогодні туризм є однією з найдинамічніших галузей світової економіки [48]. Невід'ємною складовою туристичного бізнесу є не лише організація перевезення, розміщення, харчування туристів, а й включення в програму туру знайомства з природою та історією, архітектурними пам'ятками, культурними особливостями регіону, міста чи села.
Музеї – це один з визначальних типів організацій індустрії культурного дозвілля. Поряд з цим, з огляду на інтерес до музейної спадщини з боку туристів, ці установи традиційно включають до складу туристичної інфраструктури території.
Туристична інфраструктура кожного регіону представлена сукупністю закладів, діяльність яких спрямована на задоволення потреб туристів та місцевого населення. Серед цих закладів особливу роль відводять музеям – найцікавішим об'єктам екскурсійно-маршрутного та факультативного туризму.
Саме туристи у XXI ст. починають формувати найчисленніший сегмент музейних відвідувачів як загалом у світі, так і в нашій країні зокрема.

Полезно знать | Просмотров: 874 | Загрузок: 92 | Добавил: everyone | Дата: 07.10.2012 | Комментарии (0)

Зміст
 Вступ………………………………………………………………………. 4-5
Розділ1:Теоретичні основи організації готельного господарства
   1.1Сутність та особливості послуг, які надаються споживачам у готельному господарстві……………………………………………………………….  6-22
   1.2Механізм управління якості готельних послуг……………............ 22-25
 Розділ 2:Особливості надання послуг  в готельних мережах «Fourseasons»
 2.1   Маркетингове середовище. Внутрішньофірмовий маркетинг…... 26-27
2.2 Організаційно-економічна характеристика готелей……………….  27-34
Розділ3:Шляхи удосконалення організації надання послуг споживачам в готелях……………………………………………………………………... 35-43
Висновки…………………………………………………………………… 44
Список використованої літератури………………………………………. 45

Курсовые проекты | Просмотров: 1498 | Загрузок: 506 | Добавил: everyone | Дата: 07.10.2012 | Комментарии (0)

Характеристики послуг та їх надання
Вимоги до послуги повинні бути чітко встановлені у вигляді харак-теристик, що піддаються спостереженню і допускають оцінювання їх спо-живачем.
Пов’язані з наданням послуг процеси також вимагають опису за до-помогою характеристик, спостереження за якими для споживача не завжди можливе, але які безпосередньо визначають рівень надання послуги.
Обидва різновиди характеристик повинні допускати їхнє оцінювання організацією, яка надає послуги, на відповідність прийнятим нормам.
Характеристика послуги чи її надання може бути кількісною (підда-ється вимірюванню) або якісною (піддається порівнянню) залежно від того, як і хто дає їй оцінку – організація, яка надає послуги, або споживач.
Багатьом якісним характеристикам, що отримали об’єктивну оцінку споживачів, може надалі даватися кількісна оцінка організацією, яка надає послуги.
До характеристик, які можуть зазначатися в нормативних доку¬ментах, належать :
- потужності, можливості, чисельність персоналу і кількість матеріалів ;
- час очікування, час надання і час технологічного циклу послуги ;
- гігієна, безпека, безвідмовність та гарантії ;
- чуйність, доступність і ввічливість персоналу, комфортність та естетич¬ність оточення, компетентність, надійність, точність, повнота, відповід¬ність сучасному рівню, достовірність та ефективність контактів.
У більшості випадків управління характеристиками послуг та їх на-данням може бути досягнуте лише за рахунок управління процесом надан-ня послуги. Тому важливу роль у досягненні і підтриманні необхідного рівня якості послуги відіграють вимірювання параметрів процесу і управ-ління ним. Незважаючи на те, що інколи під час надання послуги важливе усунення виявлених недоліків, здебільшого неможливо покластися на контроль нада¬ної послуги як засіб впливу на якість послуги в точках взаємодії із спожи¬вачем, де споживач часто спроможний виявити будь-яку невідповідність.
Процес надання послуг може коливатися в межах від високомеха-нізованого (як при прямому набиранні номера абонента, що викликається по телефону) до повністю персоніфікованого (як це, наприклад, відбу-вається при наданні юридичних, медичних чи консультаційних послуг). Чим повніше може бути описаний процес ( зазначенням засобів механізації чи в детальних методиках ), тим більшою є можливість застосування струк¬турованих і упо¬рядкованих принципів системи якості.

Доклады | Просмотров: 794 | Загрузок: 112 | Добавил: everyone | Дата: 07.10.2012 | Комментарии (0)


Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно