Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Суббота, 20.04.2024


Главная » Файлы » Дипломные работы » Дипломные работы

«Рекламна компанія для підприємства ТОВ «ДВІН»
[ Скачать с сервера (5.19 Mb) ] 25.01.2018, 20:10
Актуальність теми. Розвиток ринкової економіки в Україні обумовив стрімке зростання динамізму і диференціації ринку. З’являються нові запити споживачів, нові ринки, нова продукція. Конкурентоспроможність підприємств і їхній стійкий розвиток багато в чому обумовлені ефективністю здійснюваної ними рекламної діяльності, що визначає, на яких ринках працювати, з яким споживачем, товарну, цінову і комунікативну політику.
У сучасних умовах рекламна діяльність є одним із важливіших факторів успішної діяльності суб’єктів господарювання на споживчому ринку това¬рів та послуг. Вміння залучати нових клієнтів і споживачів може значно впливати на підвищення доходу від продажу товарів, отримання виходу на нові ринки збуту виробленої продукції і т. ін. Основним інструментом вирішення цього завдання є здійснення рекламної ді¬яльності. Тому нагальними стають проблеми управлін¬ня рекламною діяльністю, розподілу ресурсів.
У працях сучасних вчених-економістів А.Ф. Павленка, А.В. Войчака, Н.В. Куденко, І.Л. Решетнікової, С.С. Гаркавенко, Л.В. Балабанової і працях інших економістів І. Ансоффа, Г. Асселя, Х. Хершгена, Ф. Котлера, М. Мак-Дональда, П. Дойля, М. Портера розглядаються окремі питання розвитку рекламування підприємств (маркетингова політика, стратегічне управління, рекламна кампанія, формування центрів відповідальності, управління збутовою діяльністю тощо), в той час як невирішеними залишаються питання розробки рекламної кампанії підприємств в умовах економічних відносин ринкового типу.
Актуальність питання розробки рекламної кампанії підприємства полягає в дослідженні проблем маркетингової діяльності, яка є однією з найактуальніших в умовах становлення ринку, а також в запропонуванні заходів щодо підвищення прибутковості підприємства та проведенні аналізу ефективності рекламних заходів.
Мета і задачі дослідження. Метою випускної роботи є дослідження сучасних методів просування товару на ринку та розробка й обґрунтування пропозицій, щодо формування стратегії ефективної рекламної діяльності в системі маркетингу підприємства громадського харчування ТОВ «Двін».
Для досягнення поставленої мети доцільно вирішити такі завдання:
- висвітлити основні теоретичні та практичні аспекти розробки маркетингової стратегії рекламної діяльності промислового підприємства;
- охарактеризувати сучасний стан господарювання ТОВ «Двін» в цілому та його рекламної діяльності зокрема;
- дати оцінку стратегії рекламної діяльності підприємства;
- запропонувати напрями забезпечення ефективної розробки рекламної кампанії на ТОВ «Двін»;
- спрогнозувати результативність проведення рекламних заходів на ТОВ «Двін».
Об`єктом дослідження є процес розробки стратегії рекламної діяльності в системі маркетингу підприємства громадського харчування.
Предметом дослідження є вивчення теоретичних та практичних підходів до розробки стратегії рекламної діяльності в системі маркетингу підприємства.
Методи дослідження. У роботі з метою вирішення поставлених завдань використано системний підхід, що враховує динамічну функціональну залежність між станом цілого та розвитком і збалансованістю його складових елементів, та сукупністю методів,які забезпечують його реалізацію, а саме:
- логічного узагальнення, аналізу, порівняння для визначення сутності та змістових характеристик механізму розробки маркетингової стратегії розвитку промислового підприємства;
- економіко-статистичні методи – обробки статистичних даних при діагностуванні фінансово-економічної діяльності підприємства;
- моделювання – при розробці інструментарію маркетингової стратегії підприємства;
- програмно-цільовий метод – при розробці системи заходів щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства.
Основними джерелами даних для аналізу є фінансова звітність підприємства, чинна нормативно-законодавча база, зведені дані економічного аналізу, дані про потенційні угоди підприємства тощо. В процесі написання роботи використано матеріали навчальних посібників, монографій, аналітичних статей, статистичної звітності, балансу, звіту про рух грошових коштів.
Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості використання розроблених рекомендацій та методичних підходів для вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «Двін». Науково-методичні та прикладні розробки розглянуто та схвалено керівництвом ТОВ «Двін» (зовнішня рецензія випускної роботи додається).
Структура та обсяг випускної роботи. Випускна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Повний обсяг випускної роботи 160 сторінок. Робота містить 19 таблиць та 12 рисунків. Список використаної літератури складається з 92 найменувань.

РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ДВІН»

1.1. Характеристика підприємства та його фірмовий стиль

Рекламна діяльність є однією з найважливіших складових маркетингових комунікацій, тому розробка маркетингових стратегій у сфері рекламної діяльності є важливим фактором при виведені товару на ринок.
Кафе «Двін» було створене у 2003 році в м. Києві, сьогодні працює в багатьох регіонах України. Основний напрям діяльності – послуги з надання харчування споживачам, незалежно від того, чи їх подають у спеціалізованих місцях громадського харчування або в ресторанах самообслуговування, чи їх споживають у приміщенні, забирають із собою або замовляють додому. Повна назва – товариство з обмеженою відповідальністю «Двін»; скорочена назва – ТОВ «Двін»; код за ЄДРПОУ 00217426; код КВЕД – 56.10. Місцезнаходження підприємства: 10006, м. Київ, вул. Гусовського, 35а. Форма власності підприємства є колективна.
ТОВ „Двін” – це товариство з обмеженою відповідальністю, яке має статутний фонд, розділений на частки, розмір яких визначається установчими документами. Засновниками і власниками товариства є три фізичні особи, які несуть відповідальність в межах своїх вкладів. Метою діяльності є одержання прибутку шляхом здійснення виробничої, науково-виробничої, комерційної, будівельної, торгівельної, посередницької та інших видів діяльності, які не заборонені чинним законодавством. Головним завданням є задоволення потреб національного господарства та громадян в його продукції (послугах, роботах, товарах), забезпечення їх високих споживчих властивостей і здійснення на цій основі росту добробуту працівників та власників товариства.
Фірма здійснює свою діяльність на підставі законів України та іншого чинного законодавства, у відповідності до якого розроблені установчі документи. ТОВ „Двін” діє на підставі установчого договору та статуту, які містять відомості про засновників товариства, розмір статутного фонду, розмір часток засновників, предмет і цілі діяльності товариства, його органи управління та визначають права і обов’язки учасників товариства.
Категория: Дипломные работы | Добавил: opteuropa | Теги: курсовая работа, курсова, доповідь з права, лабораторна робота, КОНТРОЛЬНА, магістерська, скачать реферат, скачати доповідь, дипломна, курсач
Просмотров: 460 | Загрузок: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно