Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Понедельник, 20.05.2024


Главная » Файлы » Доклады » Доклады

«Бренд. Наскільки він впливає на вибір споживачем товару»
[ Скачать с сервера (39.0 Kb) ] 04.04.2017, 00:20
На основі основі зацікавленості виробників та підприємців у збільшенні доходів від виробленої та поставленої продукції, підтримання товарообігу на високому рівні, виявлення уподобань та преференцій населення щодо товарів тієї або іншої торговельної марки, задоволення споживчих потреб, Центром статистичних досліджень при Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка було прийнято рішення про проведення статистичного дослідження уподобань споживачів відносно товарів того або іншого виробника та залежності впливу популярності торговельної марки на кінцевий вибір споживача.

Мета спостереження: зібрання первинних статистичних даних для узагальнення показників та виявлення залежності вибору товару від відомості торговельної марки виробника.

Об’єкт спостереження - загальна думка споживачів, що відвідували з метою задоволення своїх споживчих інтересів гіпермаркет «Ашан».

Одиниця сукупності – думка особи, що відвідала з метою задоволення споживчих потреб гіпермаркет «Ашан» обрана вибірково суб’єктом спостереження.

Одиниця спостереження – торговельні мережі «Технополіс», «Караван» та «Відіван» гіпермаркету «Ашан».

Організаційна частина

Спостереження було 12 лютого 2012 р. з 10.00 год. до 16.00 год. за адресою: м. Київ, вул. Велика кільцева, 18.
Форма проведення статистичного спостереження – анкетування осіб, що відвідували торговельні мережі здійснювалось «Технополіс», «Караван» та «Відіван» гіпермаркету «Ашан» здійснювалось за вибірковим методом (до спостереження залучався кожен п’ятий відвідувач гіпермаркету).

Спостереження проведено студентами 1- 4 курсів Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Анкета

Шановний відвідувачу торговельних мереж «Технополіс», «Караван» та «Відіван» гіпермаркету «Ашан» (потрібне підкреслити)!

Вам пропонується взяти участь у статистичному дослідженні для виявлення залежності між відомістю торговельної марки (бренду) на вибір товару споживачами. Для цього необхідно заповнити дану анкету,вказавши фактори, які впливають на вибір вами того чи іншого товару.
Анкета заповнюється шляхом проставляння навпроти кожного запитання за Вашим вибором цифр (1, 2, 3, 4), де кожна цифра має наступні значення:
1- звичайно так;
2- скоріше так, ніж ні;
3- скоріше ні, ніж так;
4- звичайно ні.
Надана Вами інформація є анонімною. Велике прохання відповідати якомога відвертіше. Це допоможе нам зрозуміти ваші смаки, покращити якісь товарів та наповнити торговельну мережу потрібним асортиментом.. Дуже вдячні за розуміння і співпрацю!

1. Що відіграє ключову роль під час вибору вами товару ? __________
2. Чи звертаєте ви увагу на торговельну марку (бренд) при виборі того або іншого товару ?_________
3. Чи вважаєте ви, що товари більш відомих торговельних марок (брендів) мають кращу якість? _______

4. Чи вважаєте ви, що товари більш відомих торговельних марок (брендів) повинні коштувати дорожче ніж товарів менш відомих торговельних марок (брендів)?_________

5. Чи вважаєте ви, що якість товарів більш відомих торговельних марок (брендів) відповідає їхній ціні? ______

6. Йдучи за придбанням певного товару чи маєте ви намір придбати товар конкретної торговельної марки (бренду), чи обираєте товар безпосередньо під час придбання?_______
Категория: Доклады | Добавил: opteuropa | Теги: анкетування осібгіпермаркету «Ашан», «Бренд. Наскільки він впливає на ви
Просмотров: 399 | Загрузок: 8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно