Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Четверг, 25.04.2024


Главная » Файлы » Доклады » Доклады

ЦЕРКВА САНТ АНДРЕА В РИМІ
[ Скачать с сервера (73.0 Kb) ] 21.02.2018, 21:45
Архітектурний стиль барокко (звідки пішла ця назва — невідомо. Вона означала дивний, вигадливий, фальшивий — так згодом називали цей стиль прихильники класицизму) сформувався тоді, коли на зміну епосі Відродження прийшли часи феодально-католицької реакції в Італії.
Архітектори тих часів, будуючи церкви та палаци феодалів, відмовились від чітких і ясних правил ренесансної архітектури і всю свою творчість спрямували на створення споруд, що мали вразити глядача, вплинути на емоції та почуття. В архітектурі стилю барокко запанували динамічні форми і композиції, насиченість фасадів пластичними елементами, скульптурами, ефектами світлотіні, набули розповсюдження ілюзорні ефекти, коли споруди здаються більшими, ніж вони є насправді, а розпис плафонів (стель) імітує небо, в якому літають юрби святих і янголів. Треба віддати належне митцям барокко: це вони робили з великим художнім хистом — їхні мистецькі шедеври полонять глядача і в наші дні. Найвидатнішим зодчим бароккової архітектури середини XVII ст. в Італії був Лоренцо Берніні (1598-1680).

Є в Римі вулиця Віа Квіріпаке, де стоїть невелика церква Сант Андреа, що є одним з найкращих творів архітектури барокко. Вона збудована в 1653 р. Лоренцо Берніпі. Це чи не найкращий твір зодчого. Тут усі форми побудовано на криволінійних елементах, і архітектура сприймається в русі, але на диво плавному і спокійному. Півовальні сходи ніби стікають від мальовничого двоколонного портика, що підтримує напівкруглий у плані антаблемент. Його викривлені лінії пересікаються в перспективі з карнизом великого напівкруглого вікна західного фасаду. Уся композиція входу вписана у великий портик з високими корінфськими пілястрами з обох боків і трикутним фронтоном. Спокійні також і форми інтер'єру. Це — овальної форми зал, стіни якого ритмічно розділені корінфськими пілястрами. Між ними в обрамленні арок розміщено піші з живописними полотнами. Ритм пілястр підхоплюють ребра купола, що сходяться вгорі біля світлового ліхтаря. З широких вікон, через золотаві вітражі, ллється м'яке світло. Сант Андреа полонить нас своєю зрозумілістю, простотою і ніби запрошує зайти і відпочити від галасливого гомону римських вулиць.

ЦЕРКВА ПОКРОВА НА НЕРЛІ
Відомо, Київська Софія відіграла велику роль у розвитку давньоруської архітектури. За її зразком будували Софійські собори у Новгороді і Полоцьку. Але поряд архітектурних споруд і скульптурно-архітектурних ансамблів, що вражають своїми розмірами, набули визнання також невеликі за вимірами пам'ятки. З плином часу вони увійшли до скарбниці монументального мистецтва. Наприклад, церква Покрова на річці Нерлі.

Ця невелика церква по праву вважається одним із шедеврів світової архітектури. У ній надзвичайно яскраво виявилися не тільки художній геній і майстерність володимирських зодчих, а й художні ідеали давньоруських митців. Церкву побудовано в 1165 р. на замовлення князя Андрія Боголюбського, неподалік від великокнязівського позаміського замку, де річка Нерль впадає в Клязьму і куди припливали човни, що прямували до Володимира. Оскільки всю місцевість під час повені заливало водою, будівничі спорудили штучний пагорб, облицювавши його білим каменем.
Категория: Доклады | Добавил: opteuropa | Теги: скачать реферат, курсовая работа, доповідь з права., скачати доповідь, лабораторна робота, КОНТРОЛЬНА, магістерська, курсова, курсач, дипломн
Просмотров: 346 | Загрузок: 11 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно