Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Понедельник, 13.05.2024


Главная » Файлы » Доклады » Доклады

Історія християнства в Сполучених Штатах‬‬
[ Скачать с сервера (397.5 Kb) ] 02.04.2017, 10:42
Ранні колоніальної епохи
Оскільки іспанський були першими європейцями, створювати поселення на материковій частині Північної Америки , таких як Санкт- Августин, штат Флорида в 1565 році, перших християн на території, яка в кінцевому рахунку стане Сполученими Штатами були католиками. Тим не менш, на території, яка стане тринадцяти колоній в 1776 році був в значній мірі населений протестантами через протестантських поселенців шукає свободу віросповідання в Англіканської церкви (оцінка 1534). Ці поселенці були в основному пуритани з Східної Англії , особливо перед англійської громадянської війни (1641-1651), були також деякі англікани і католики, але вони були набагато менше числа. Через переважання протестантів серед вихідців з Англії, англійські колонії стали майже повністю протестантських до моменту американської революції . [примітка 1]
[ правити ]
іспанської місії


Перший зареєстрований хрещення в Альта Каліфорнія проводилися в Лос-Cristianitos "Каньйон Малої християн", в тому, що в даний час Сан-Дієго, на південь від Mission San Juan Capistrano [1]
Додаткова інформація: іспанські місії у Флориді , іспанський місії в Грузії , іспанські місії в Каліфорнії , і іспанські місії в Арізоні
Католицизм вперше з'явився на території в даний час утворюють Сполучені Штати незадовго до протестантської Реформації (1517) з іспанськими конкістадорами і поселенців в сучасній Флориди (1513) і південний захід . Перші християнські богослужіння проводяться в США за поточним була католицької меси в місті Пенсакола, штат Флорида (Михайлівський записів) [. правити ] Іспанська поширенню католицизму через іспанський Флорида шляхом її місія системи , ці місії продовжений до Грузія і Кароліни . Зрештою, Іспанії створена місії в тому, що в даний час штат Техас , Нью-Мексико , Аризона і Каліфорнія . Junipero Serra (d.1784) заснував ряд місій в Каліфорнії, яка стала важливим економічним, політичним і релігійним інститутам. [2] Сухопутні маршрути створена з Нью-Мексико, в результаті колонізації Сан-Франциско в 1776 році і Лос-Анджелесі в 1781 році.
[ правити ]
Французькі території


Собор Сен-Луї в Новому Орлеані
Основна стаття: французької колонізації Америки
У французькій території, католицизм почалася зі створення колоній і фортів в Детройті , Санкт- Louis , Мобільний , Білоксі , Батон-Руж і Новий Орлеан . В кінці 17 століття, французька експедиція, до якої увійшли суверенні, релігійних та комерційних цілях, закріпилася на річці Міссісіпі і узбережжя Мексиканської затоки . З його перших поселень, Франції претендувати на великий регіон Північної Америки і відправився до створення комерційної імперією і французької нації, що тягнеться від Мексиканської затоки до Канади.
Французької колонії Луїзіана спочатку стверджував, всі землі по обидва боки річки Міссісіпі і осушених землях, які в неї. Наступний день справжньої держави входили до складу то величезна тракту Луїзіана: Луїзіана, Міссісіпі, Арканзас, Оклахома, Міссурі, Канзас, Небраска, Айова, Іллінойс, Індіана, Мічиган, Вісконсин, Міннесота, Північна Дакота і Південна Дакота.
[ правити ]
британських колоній
Основна стаття: британської колонізації Америки
Багато хто з британських північноамериканських колоній, які з часом утворили Сполучені Штати Америки були заселені в 17 столітті чоловіки і жінки, які, в особі європейських релігійних переслідувань , відмовився йти на компроміс пристрасно провели релігійні переконання (в основному, що випливають з протестантської Реформації який почався с. 1517) і біг в Європі. [ правити ]
[ правити ]
Нова Англія
Див також: міграція в Новій Англії (1620-1640)
Група, яка пізніше стала відома як паломники оселилися колонії Плімут в Плімуті , штат Массачусетс в 1620 році, рятуючись від конфліктів в Англії, які привели до англійської громадянської війни .
Пуритани , набагато більше в порівнянні з групою паломників, встановлені колонії Массачусетського затоки в 1629 році з 400 поселенцями. Пуритани були англійські протестанти, які хотіли реформувати і очистити англіканську церкву в Новому Світі, що вони вважають неприйнятними залишків католицизму . Протягом двох років, ще 2000 поселенці прибутку. Починаючи в 1630 році, щонайменше 20000 пуритани емігрували до Америки з Англії, щоб отримати свободу поклонятися, як вони вибрали. Більшість оселилися в Новій Англії, але деякі пішли так далеко, Вест-Індії . Теологічної, пуритани були «не розділяють конгрегаціоналістів ». Пуритани створив глибоко релігійної, соціально дружною і політично інноваційної культури, яка як і раніше присутня в сучасних Сполучених Штатах. Вони сподівалися, що ця нова земля буде служити в якості « рятівника нації ». [ правити ]
Салемські процеси проти відьом були серію слухань місцеві магістрати потім окружного суду випробувань судове переслідування осіб, обвинувачених в чаклунстві в Ессекс , Суффолк і Middlesex округів колоніальний Массачусетс , між лютим 1692 і травнем 1693 року. Більше 150 чоловік було арештовано і поміщено у в'язницю, навіть з більш обвинувачених, але не офіційно проведеної владою. Обидва були засуджені двадцять дев'ять людей зі столиці злочину в чаклунстві. Дев'ятнадцять з обвинувачених, чотирнадцять жінок і п'ятеро чоловіків, були повішені. Один чоловік ( Джайлз Корі ), який відмовився зробити заяву був роздавлений на смерть під важкими каменями, в спробі змусити його зробити це. По крайней мере, ще п'ять обвинувачених помер у в'язниці.
[ правити ]
Вірджинія
Основна стаття: колонії Вірджинія
Вірджинія була заселена підприємців, що працюють через акціонерні компанії, компанії Вірджинії в Лондоні, який хотів розбагатіти. Вони також хотіли Церкви процвітати у своїй колонії і все це добре поставляється з міністрами. Деякі ранні губернаторів спрямовані компанією Вірджинії діяв в дусі хрестоносців. Під час губернатор Томас Дейл перебування автора, релігія була поширена на вістрі меча. Всі були зобов'язані відвідувати церкву і бути catechized міністром. Ті, хто відмовився може бути виконаний або відправити на галери.
Коли народні збори, Будинок Берджессес , була створена в 1619 році, воно прийнято релігійних законів, які "були матчу на все можна знайти в суспільстві пуританської». [ правити ] На відміну від колоній на північ, де церква Англії ставляться з підозрою всій колоніального періоду, штат Вірджинія, був оплотом англіканство .
Церква в штаті Вірджинія зіткнулися з проблемами на відміну від тих, хто стикається в інших колоніях, таких як величезні парафій, близько шістдесяти кілометрів, і неможливість присвячувати міністрів локально через відсутність єпископа - але він продовжував командувати лояльності і прихильності колоністів .
[ правити ]
толерантності в Род-Айленді і Пенсільванії
Роджер Вільямс , який проповідував релігійну терпимість, поділ церкви і держави, і повний розрив з Церквою Англії, був вигнаний з колонії Массачусетського затоки і заснував колонію Род-Айленд , який став притулком для інших релігійних біженців з спільноти пуританин. Деякі мігранти, які прибули в колоніальній Америці були в пошуках свободи сповідувати форми християнства, які були заборонені і переслідувалися в Європі. Так як не було державною релігією , насправді ще не було держава , і з протестантизмом не було центральної влади, релігійні практики в колоніях стала різноманітніше.
Релігійне Товариство Друзів утворена в Англії в 1652 році навколо лідера Джорджа Фокса . Квакери були жорстоко переслідували в Англії за сміливість відхиляються так далеко від англіканства . Цей терор змусили друзів в пошуках притулку в Нью-Джерсі в 1670-х роках, формально входить до складу Нової Голландії , де незабаром став добре вкоренилися. У 1681 році, коли лідер квакерів Вільям Пенн перетворила борг Карла II до батька в статут провінції штату Пенсільванія , багато квакери були готові скористатися цією можливістю, щоб жити в країні, де вони могли б вільно сповідувати будь-яку релігію. До 1685 року, до 8000 квакерів прийшла до Пенсільванії. Незважаючи на те, квакери, можливо, нагадував пуритани в деякі релігійні вірування і практики, вони відрізнялися з ними по необхідності примусу релігійної однорідності в суспільстві.
Пенсільванія німців неточно відомого як Голландська Пенсільванія від нерозуміння "Пенсільванія Deutsch", групи німецької мови назва. Перша група німців селитися в Пенсільванії прибув до Філадельфії в 1683 році в Крефельде, Німеччина , а також включені меноніти і, можливо, деякі голландські квакерів.
Зусилля батьків-засновників , щоб знайти відповідну роль для підтримки релігії і ступеня, в якій релігія не може бути підтриманий державними посадовими особами, не будучи несумісні з революційною імператив свободи віросповідання для всіх громадян, це питання, яке до цих пір обговорювали сьогодні в країні.
[ правити ]
Меріленд
Католицизм був введений в англійських колоніях зі створенням провінції Меріленд по єзуїтській переселенців з Англії в 1634 році. [3] Меріленд був одним з небагатьох регіонів, серед англійських колоній у Північній Америці, яка була переважно католики.
Тим не менш, 1646 Поразка роялістів в Англійській громадянській війні привело до суворі закони проти католицької освіти та видача відомих єзуїтів з колонії, в тому числі Андрія Білого , і руйнування їхньої школи в Calverton Manor. [4] Під час великих частину періоду колоніального Меріленд, єзуїти продовжували проводити католицькі школи таємно.
Меріленд був рідкісним прикладом релігійної терпимості в досить нетерпимі віці, особливо серед інших англійських колоній, які часто виставляються досить войовничий протестантизму . Закон штату Меріленд Терпимість , випущений в 1649 році, був одним з перших законів, які чітко визначені толерантності види релігій (до тих пір, як це було християнське ). Він вважався попередником Першій поправці .
Хоча Стюарт королів Англії не Ненавиджу Римсько-католицької церкви, їх випробовувані, в результаті чого католикам переслідувати і переслідували в Англії, у всьому 17 столітті. Під впливом «борг знайти притулок для своїх римсько-католицьких братів," Джордж Калверт отримати Меріленд втомившись від Карла I в 1632 році на території між Пенсільванія і Вірджинія. У 1634 році два корабля, Ковчег і голуб, приніс перші поселенці в штаті Меріленд. На борту було близько двохсот чоловік.
Римсько-католицька стану коливалася в Меріленді протягом решти частини 17-го століття, так як вони стали все менше і менше меншість населення. Після Славної революції 1689 в Англії, кримінальні закони позбавлені католики право голосувати, займати посади, виховувати своїх дітей або поклонятися публічно. До революції американський , католиків в штаті Меріленд були інакомислячими у своїй власній країні, але зберігаючи вірним своїм переконанням. Під час революції, католики утворюється менше ніж 1% населення, з тринадцяти колоній, у 2007 році католики становили 24% населення США.
[ правити ]
Anti-католицизм
Американська Anti-католицизм бере свій початок в Реформації . Тому що Реформація була заснована на спробі виправити те, що вона сприймається як помилки і перегини в католицькій церкві, це міцні позиції проти римської канцелярські ієрархії і папства зокрема. Ці позиції були доведені до Нового Світу британських колоністів, які були в основному протестанти, і хто виступає проти не лише Римсько-католицької церкви, а й Церкви Англії, який, завдяки своїм збереження католицької доктрини і практики, була визнана недостатньо реформувати [ правити ] Див також обрядовість . Оскільки багато британські колоністи, такі, як пуритани , бігли релігійних переслідувань з боку англіканської церкви, ранньої американської релігійної культури виставлені більш екстремальні антицерковної зміщення цих протестантських деномінацій.
Монсеньйор Елліс писав, що універсального анти-католицький ухил був «активно культивується в усіх тринадцяти колоній від штату Массачусетс в Грузії ", і що колоніальний статути і закони містять конкретні приписи щодо католиків. [5] Елліс також пише, що загальна ненависть до Римської Католицька Церква могла б об'єднати англіканських священнослужителів і пуританської міністрів, незважаючи на свої розбіжності і конфлікти. [ правити ]
[ правити ]
Російське Православ'я на Алясці
Основна стаття: російської колонізації Америки
Російські торговці влаштувалися на Алясці в 18 столітті. У 1740 році Божественну літургію відзначався на борту російського корабля біля узбережжя Аляски. У 1794 році Російська Православна Церква посилав місіонерів, серед яких Санкт Германа Аляскинского - встановити офіційні місії в Алясці . Їх місіонерських зусиль сприяла перетворенню багатьох уродженців Аляски до православної віри. Єпархія була створена, перший єпископ Святий Інокентій Аляски .
[ правити ]
18-го століття
Проти переважає думка, що американці вісімнадцяте століття не увічнити перші поселенці "пристрасна відданість своїй вірі, вчені в даний час визначити високий рівень релігійної енергії в колоніях після 1700 року. За словами одного з експертів, релігія в «вознесіння, а не відміни", інший бачить "підвищення життєздатності в релігійному житті" з 1700 року; ". Гарячковий зростання" 1/3 знаходиться релігія в багатьох частинах колонії в стані Дані про відвідуваність церкви та церкви формування підтримки цих думок. Між 1700 і 1740 році, за оцінками, 75-80% населення, участь церков, які будувалися на стрімкий темп. [ правити ]
До 1780 року відсоток дорослих колоністів, які прив'язані до церкви було 10-30%, не рахуючи рабів і корінних американців. Північна Кароліна був найнижчий відсоток становить близько 4%, в той час як Нью-Гемпшир і Південна Кароліна були прив'язані до високої, близько 16%. [6]
[ правити ]
Велике пробудження


Християнська церква в Шандон, штат Каліфорнія.
Євангельські важко на сьогоднішній день і визначити. Вчені стверджують, що, як самосвідомість руху, протестантизм не виникало аж до середини 17-го століття, можливо, не до самого Великого Пробудження. Основна передумова протестантизм є перетворення людей зі стану гріха " нове народження ", через проповідь Слова. Велике пробудження відноситься до північно-східний протестантський рух відродження, яке відбулося в 1730 і 1740.
Перше покоління нових пуритан Англії вимагає, щоб члени церкви проходять перетворення досвід, який вони могли б описати публічно. Їх наступники не були настільки успішними в пожинають урожай погашені душі. Рух почалося з Джонатан Едвардс , проповідник Массачусетс, який прагнув повернутися до паломників суворої кальвіністської коріння. Британський проповідник Джордж Уайтфілд та інших мандрівних проповідників продовжив рух, подорож по колонії і проповідував в драматичний і емоційний стиль. Послідовники Едвардс та інші проповідники подібної релігійності, називали себе "Новий світ", на відміну від "старого світу", який не схвалював їх рух. Щоб сприяти їх точки зору, обидві сторони встановлені академій і коледжів, у тому числі Прінстона і Вільямс-коледж . Велике пробудження було названо першим по-справжньому американським подією.
Прихильники пробудження і євангельських тяги пресвітеріани , баптисти і методисти , стала найбільшою американською протестантської деномінації в перші десятиліття 19 століття. У 1770-х роках, баптисти були швидко росте як на півночі (там, де вони заснували Університет Брауна ), і на Півдні. Противники Пробудження або ті розколу он-англікани, квакери, і конгрегаціоналістів, залишилися позаду.
[ правити ]
Американська революція
Основна стаття: Американська революція
Революція розділити деякі конфесії, зокрема, Церкви Англії, чиї міністри були пов'язані присягою на підтримку царя і квакерів, які традиційно були пацифістами . Релігійна практика постраждали в деяких місцях через відсутність міністрів і руйнування церков, а й в інших областях, релігія процвітала.
Американська революція нанесений глибокі рани на англіканської церкви в Америці, ніж на будь-який інший, тому що гідність королем Англії був главою церкви. Книга спільної молитви підносили молитви за монарха, благаючи Бога ", щоб бути його захисником і хранителем, даючи йому перемогу над усіма своїми ворогами", який в 1776 році були американські солдати, а також друзі і сусіди американських англікан. Лояльність по відношенню до Церкви і її глава може бути витлумачено як зраду американських причини. Вітчизняна американських англікан, відраза відмовитися від настільки фундаментальний компонент своєї віри, як Книзі спільної молитви, переглянув його у відповідність з політичними реаліями.
Іншим результатом цього було те, що перша Конституція незалежної англіканської церкви в країні нахилився тому, щоб дистанціюватися від Риму, що іменує себе протестантської єпископальної церкви, включивши в його назві термін, протестанти, англікани, які в інших місцях показали деякий відхід у використання занадто помітно через свою застереження про природу Церкви Англії, і інших англіканських органів, по відношенню відношенню пізніше радикальних реформаторів, які були щасливі використовувати термін протестанти.
[ правити ]
Массачусетс: церква і держава дебати
Після здобуття незалежності американські штати були змушені писати конституції створення, як буде регулюватися. Протягом трьох років, з 1778 по 1780, політична енергія Массачусетс були поглинені в розробці статуту уряду, що виборці будуть приймати.
Один з найбільш спірних питань було чи держава буде підтримувати церкву матеріально. Пропаганда такої політики були міністри і більшість членів конгрегації церкви, яка була створена, і, отже, отримали державну фінансову підтримку, в колоніальний період. Баптисти, які посилилися після Великого Пробудження, завзято дотримувалися своїх давніх переконання, що церкви повинні отримати ніякої підтримки від держави.
Конституційний Конвент вирішив підтримати церкву та статті Три уповноважених загальним релігійного податку повинно бути направлено до церкви вибором платника податку. Незважаючи на серйозні сумніви, що в статті три були затверджені необхідні дві третини виборців, в 1780 році влада штату Массачусетс оголосив його і решту конституції штату, були належним чином прийняті. Таке податкове законодавство також вступив в силу в Коннектикуті і Нью-Гемпшир .
У 1788 році Джон Джей закликав нового законодавчого Йорку вимагати посадових осіб відмовитися від іноземної влади "в усіх справах церковних, так і цивільних.". [7]
[ правити ]
19-го століття


[ правити ]
Другого Великого Пробудження
Основна стаття: Другого Великого Пробудження
Під час Другого Великого Пробудження християнство росло і вкоренилися в нових областях, поряд з новими протестантських конфесій, таких як адвентисти , відновленню руху і групи, такі як Свідки Єгови і мормонів . [8] У той час Першого Великого Пробудження була зосереджена на відродженні духовності встановлених громад, Другого Великого Пробудження (1800-1830-х років), на відміну від першого, орієнтованих на невіруючих і прагнули прищепити їм почуття глибокого особистого порятунку, як досвід у відродженні зустрічей.
В кінці 18 і початку 19 століття, єпископ Френсіс Asbury чолі американської методистської руху як одного з чільних релігійних лідерів молодої республіки. Подорож по всьому східному узбережжю, методизм швидко росли під керівництвом Asbury в один з найбільших і найбільш впливових конфесій країни.
Головне нововведення виробництва відродження був табір засіданні . Відродження було організовано міністрами пресвітеріанської які моделюються їх після розширеного відкритим "спілкування сезонів", які використовуються пресвітеріанської церкви в Шотландії, які часто проводяться емоційний, демонстративний прояви релігійних переконань. У Кентуккі, піонери завантажені їх сімей та їх положення в вагони і поїхали в пресвітеріанської зустрічі, де вони розбили намети і оселився в протягом декількох днів.
Коли зібралися в полі або на краю лісу протягом тривалого релігійного зібрання, учасники перетворили сайт в табір зустрічі. Релігійні відродження, яке охопило засідання Кентуккі табору були настільки інтенсивними і створив такі пориви емоцій, що їх початкових авторів, пресвітеріани, незабаром відкинув їх. Методисти, проте, прийнято і в кінцевому підсумку домашніх засідання табору і ввів їх у східній частині Сполучених Штатів, де протягом десятиліть вони були однією з євангельських підписів деномінації.
[ правити ]
Відновлення руху
Основна стаття: Відновлення руху
Відновлення руху (також відомий як «Камінь-Кемпбелл рух") в основному відноситься до «американської Рух Відновлення», який почався на американській кордоні під час Другого Великого Пробудження на початку 19 століття. Рух прагне реформувати церкву і об'єднати християн. Бартон В. Камінь і Олександр Кемпбелл незалежно один від одного розробили аналогічні підходи до християнської віри, прагнучи відновити всі християнські церкви, за зразком, викладені в Новому Завіті . Обидві групи вважають, що вірування тримали християнство розділилося. Вони об'єднали в спілкуванні в 1832 році з рукостисканням. Вони були єдині, між іншим, у вірі, що Ісус є Христос, Син Божий, що церкви святкування Вечері Господньої в перший день кожного тижня , і що хрещення дорослих віруючих , шляхом занурення у воду, Необхідною умовою для порятунку .
Відновлення руху почався як два окремих потоку, кожен з яких спочатку розроблений без відома іншого боку, під час Другого Великого Пробудження на початку 19 століття. Перша, на чолі з У. Бартон камінь почав у Кейн Ріджі , Бурбон Каунті, штат Кентуккі. Групи називали себе просто християнами. По-друге, почалися в західній Пенсільванії і Вірджинії (нині Західна Вірджинія), на чолі з Томасом Кемпбеллом і його син Олександр Кемпбелл . Оскільки засновники хотіли відмовитися від усіх конфесійних етикетки, вони використовували біблійні імена для послідовників Ісуса, що вони знайшли в Біблії. [9] : 27 Обидві групи сприяло повернення до мети 1-го століття церкви, як це описано в Новому Заповіт. Один історик руху стверджує, що це було, перш за все, єдність руху, з відновленням мотив грає підлеглу роль. [10] : 8
Відновлення руху вже декілька підрозділів, в результаті чого кілька окремих груп. Три сучасних груп стверджують, що рух Камінь Кемпбелл, як їх коріння: Церкви Христа , християнські церкви та церкви Христа і християнської Церкви (Учні Христа) . Деякі бачать підрозділи в русі, як результат суперечності між цілями відновлення і екуменізму, в Церкви Христа і християнських церков і церков Христа дозволу напруженості, підкресливши, відновлення, а християнська церква (Учні Христа) вирішили напруга ., підкресливши, екуменізм [10] : 383
[ правити ]
Мормони
Святих останніх днів слідують вченню про Джозефа Сміта-молодшого , і сильно реставраторів в перспективі. історії руху характеризується інтенсивним суперечки та переслідування у відповідь на деякі зі своїх унікальних доктрини і практики.
Останніх руху Санкт День простежує своє походження від згорілого на район західного Нью-Йорка , де Джозеф Сміт-молодший , повідомив, що бачив Бога Отця і Христа Ісуса, в кінцевому рахунку привело його до доктрин, які, за його словами, були втрачені після апостолів були вбиті. Джозеф Сміт отримав невелике наступне в кінці 1820-х років, коли він диктував Книги Мормона , яку він сказав, переклад слів, знайдених на ряді золотих пластин , які були поховані біля свого будинку корінного американського пророка. Після публікації книги мормонів в 1830 році, церква швидко придбала наступний. Він вперше приїхав в Кертлендського, штат Огайо , а потім в Міссурі в 1838 році, де 1838 мормонів війни з іншими поселенцями було, що призвело до прихильників висилається по " знищенню порядку ", підписаний губернатором штату Міссурі . Сміт побудував місто Наву, штат Іллінойс , де він був убитий .
Після смерті Сміт, криза престолонаслідування було, і більшість прийнятих Brigham Young в якості лідера церкви. Молоді управляє своїми послідовниками як теократичної лідера, що працюють в політичних і релігійних позицій. Після того, як зберігаються труднощі і переслідування в штаті Іллінойс, молоді залишили Наву в 1846 році і привів його послідовників, мормонських піонерів , у Велику Долину Солоного озера в тому, що на сьогоднішній день штат Юта .
Див також: мормон дослідження
[ правити ]
Свідки Єгови
У 1870 році Чарльз Рассел Тейз почав вивчати Біблію разом з групою Millerist адвентисти , в тому числі Джордж Сторрс і Джордж Стетсон , [11] і початок у 1877 році Рассел спільно редагувати релігійного журналу Вісник Ранок з Nelson H. Barbour . У липні 1879 року, після відділення від Barbour, Рассел почав видавати журнал Сіону Вартова башта і вісник присутності Христа , [12] [13], виділивши його інтерпретації біблійної хронології, з особливою увагою до своєї віри, що світ був "останнім днів ». [14] У 1881 році Сіону Вартової Башти Tract Society був створений в Піттсбурзі, штат Пенсільванія , [15], поширювати брошури, статті, доктринальні трактати і Біблії, три роки потому, 15 грудня 1884 Рассел став президентом Суспільство, коли вона була юридично зареєстровані в штаті Пенсільванія . [12]
Група Рассела розділити на кілька конкуруючих організацій після його смерті в 1916 році. Одна з цих груп зберегли контроль над журналом Рассела, Сіону Вартова башта і вісник присутності Христа, і його правова корпорація, Сторожовий вежі, Біблій та Tract Society Пенсільванії і прийняв ім'я Свідки Єгови в 1931 році. [16] [17] Істотні організаційні і доктринальних змін, що відбулися в період між 1917 і 1950 року. Історія релігії складалася з чотирьох окремих етапів, пов'язаних з послідовним президентства Шарля Тейз Рассел , Джозеф Рутерфорд , Натан Кнорр і Фрідріх Франц . [18]
[ правити ]
Поділ церкви і держави
У жовтні 1801 року, члени Асоціації Danbury баптистів звернувся з листом до нового обраному президенту Томасу Джефферсону. Баптисти, будучи меншістю в штаті Коннектикут, як і раніше зобов'язані платити внески на підтримку більшості конгрегації. Баптисти знайшов це нестерпно. Баптисти, добре обізнаний про власну неортодоксальні переконання Джефферсона, шукала його в якості союзника в прийнятті всіх релігійних виразів з основних прав людини, а не питання державної щедрості.
В 1 січня 1802 відповідь на Danbury Хрестителя асоціації Джефферсон підведені початкові наміри Першій поправці, і використовували в перший раз скрізь тепер знайомі фрази у політичних та судових колах сьогодні: поправки створили "розділової стіни між церквою і держави ". Багато в чому невідомих у свій час, ця фраза відтоді стала основною конституційне питання. Вперше Верховний суд США привів цю фразу з Джефферсон був в 1878 році, 76 років по тому.
[ правити ]
африканських церков американського
Основна стаття: Чорна церква
Християнство чорного населення була заснована в протестантизм. Другого Великого Пробудження була названа "центральним і визначальною подією у розвитку афро-християнство". Під час цих відроджень баптисти і методисти перетворюється великого числа чорношкірих. Тим не менш, багато були розчаровані, при лікуванні вони отримали від своїх одновірців і в відкат у прихильності до скасування рабства , що багато білі баптисти і методисти виступали відразу ж після Американської революції.
Коли їх невдоволення не могли б бути включені, сильний чорний лідерів випливає, що стає американської звичкою, вони сформували нові деномінації. У 1787 році Річард Аллен і його колеги в Філадельфії відкололася від методистської церкви і в 1815 році заснував Африканської методистської єпископальної (AME) церкви , яка, поряд з незалежними чорний баптистських громад, процвітав як століття прогресу.
Категория: Доклады | Добавил: opteuropa | Теги: Історія християнства в Сполучених Ш, скачати реферат по етнології, теологія., скачати доповідь з філософії
Просмотров: 415 | Загрузок: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно