Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Вторник, 07.04.2020


Главная » Файлы » Доклады » Доклады

Історія Криворізького авіаційного коледжу
[ Скачать с сервера (51.0 Kb) ] 26.02.2018, 16:28
КРАТК ЦА з повним правом вважається одним із найстаріших навчальних закладів з підготовки кадрів для цивільної авіації не тільки України, але і для всього колишнього СРСР.
У 1951 році на базі двох навчальних закладів Криворізького льотного училища і Арзамаської школи авіаційних радистів наказом начальника ГУ ГВФ від 12.06.51р. № 0202 було оголошено постанову Ради Міністрів СРСР від 11.01.1951р. № 99-40с про створення Криворізького авіаційного училища спецслужб цивільного повітряного флоту (КРАУСС ГВФ)
Не зважаючи на те, що матеріально-технічна база нового училища являла собою малопристосований комплекс для навчального процесу та проживання працівників, першому начальнику училища, талановитому організатору і спеціалісту Овсієнку Миколі Андрійовичу вдалося знайти і згуртувати колектив виключно із професійно підготовлених, ініціа¬тивних, відданих справі людей.
01.09.1951 року проведено перший набір - 122 курсанти за двома спеціальностями:
- Технічна експлуатація електросвітло радіообладнання літаків.
- Технічна експлуатація авіаприладів літаків.
За цими двома спеціальностями було відкрито також заочне відділення.
З 1 жовтня 1952 року організовані курси вдос¬коналення інженерного складу Аерофлоту (КУІНЖ).
В цей же час були обладнані перші лабораторії: піло¬тажно-навігаційних приладів, приладів контролю робо¬ти авіадвигунів, гіроприладів, електрообладнання, радіообладнання.
Основою вивчення техніки було спец-обладнання поршневих літаків: ЛІ-2, ІЛ-12, ІЛ-14.
Починаючи з 1956 року, в зв'язку з появою пасажирських літаків ТУ-104, ІЛ-18, в училищі розгортається робота щодо розширення будів¬ництва і благоустрою навчально-матеріальної бази.
У 1956 році училище очолив Савченков Степан Максимович. 18 років він був на цій посаді. За цей період в училищі були створені Сприятливі умови для ціле напрямленої діяльності, що позитивно вплинуло на подальше вдосконалення матеріально-технічної бази і згуртування педагогічного колективу.
У 1958 році вперше збільшився набір курсантів до 150 чоловік.
У 1960 році вводиться в експлуатацію новий 4-х поверховий навчальний корпус, котельня, житловий бу¬динок.
10.01.1960 року, в училищі - розпочалась пере¬підготовка авіа спеціалістів із країн народної демократії. Першими були спеціалісти з НРБ та НДР.
З вересня 1961 року набір курсантів збільшився до 320 чоловік. В цьому ж році побудовано лабораторний корпус і їдальню.
У 1964 році вводиться в експлуатацію зимовий клуб на 570 місць. У 1966 році - молодіжний зал відпочинку, в 1967 році - 5-ти поверховий гуртожиток для курсантів і санчастина з лікувальними кабінетами. Все це дозволило збільшити набір до 500 чоловік.
У 1967-1968 роках було побудовано перший лабораторний корпус на навчальній авіа технічній базі (НАТЕ).

Для практичної підготовки навчальна авіа технічна база поповнилась такими літаками: ІЛ-12 (3), ІЛ-14, АН-2 (3), ТУ-104(3), ІЛ-14, МІ-4, МІ-8, ІЛ-18, АН-10, АН-24 та інші.
У цей період сформувався якісно новий педа¬гогічний колектив. У педколектив влилися молоді здіб¬ні викладачі та перспективні керівники: Яцків Н.А. (згодом став професором); Савченко В.Я. (згодом кандидат наук, доцент); Хольний В.Я., нині заслужений вчитель; Дорошенко І.М. - заслужений працівник освіти України; Плоткін С.І. — викладач-новатор, відмічений грамотою Президії Верховної Ради України; Аненков Н.М. - ведучий спеціаліст в Ульяновському центрі.
У 70-80 роки ІІАТБ училища поповнилася новою авіаційною технікою: Як-40, АН-24; ТУ-134, гелікоп¬терами різної модифікації. В цей час вийшли на трасу літаки ТУ-154, ЯК-40. У зв'язку з цим виросло замов¬лення на всі ці типи літаків. Чисельність курсантів директивне була збільшена до 600 чоловік.
У 1973 році училище очолив Голяк Анатолій Миколайович, випускник училища 1957 року. Його діяльність широко підтримували викладачі, Інженерно-технічні працівники, наземні служби, курсанти. В пері¬од його діяльності масовим тиражем випускались методичні розробки редакційно-видавничою групою училища, писались підручники, широко впроваджу¬вались на циклових комісіях технічні засоби навчання, обладнувались класи програмованого навчання.
Наказом міністра цивільної авіації СРСР № 165 від 16 серпня 1974 року Криворізьке авіаційне училище спецслужб цивільної авіації перейменовано в Криво¬різьке авіа технічне училище цивільної авіації (КРАТУ ГА).
За цей період головним чином методом "народ¬ного будівництва", тобто викладачами і курсантами, було проведено реконструкцію їдальні, котельні, стадіону; побудовано оранжерею, оздоровчий комп¬лекс, відкрито музей, клуб; побудовано житлові будин¬ки і курсантські гуртожитки.
Навчальний аеродром поповнився авіаційною технікою: Ж-40(2), АН-24, ТУ-114, АН-12(2).
З травня 1979 року училище очолив Шачков Вадим Олексійович. На той час нагальними були такі проблеми:
- продовжувалось подальше вдосконалення підбору і професійної підготовки керівного, викладацького і інженерно-технічного складу;
- переводились навчальні плани і програми на сучасну техніку: ТУ-154, ЯК-42, ІЛ-76, ТУ-134;
- обладнувались навчальні класи, лабораторії, оновлювались методики, поповнювався бібліо¬течний фонд підручниками, посібниками з нової техніки. У навчальний процес впроваджувалась комп'ютерна техніка.
На початку 80-х років була розроблена концепція розвитку і вдосконалення навчального закладу.
Відповідно до цієї програми було побудовано навчальний корпус на 1200 місць, два гуртожитки на 800 місць, корпус навчально-виробничої бази, житло¬вий будинок на 72 квартири, дитячий садок, спортзал; проведено реконструкцію котельні. Практично подвоїлись навчальні і виробничі площі. Придбані нові літаки ТУ-154, ЯК-42, ТУ-134 та комп'ютерна техніка.
З метою підготовки авіаційних спеціалістів з підвищеним рівнем кваліфікації у 1991 році авіа училищу присвоєно статус коледжу (наказ МЦА
СРСР №18 від 19.01.1991р.).
Якісний склад викладачів володів і володіє обсягом спеціальних знань, накопичених за 50 років роботи училища. Із 80 викладачів 37 мають вищу кваліфікаційну категорію, 70% мають допуск на літаки ТУ-154, ТУ-134, ЯК-42.
Налагоджено зв'язок з виробництвами діючої авіаційної техніки.
Категория: Доклады | Добавил: opteuropa | Теги: реферат з біології, магістерська, лабораторна робота, скачати доповідь, дипломн, КОНТРОЛЬНА, курсач, курсова, курсовая работа, доповідь з права.
Просмотров: 85 | Загрузок: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно