Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Пятница, 26.04.2024


Главная » Файлы » Доклады » Доклады

Розробка бізнес-процесів для створення торгового дому «Українські мінеральні води»
[ Скачать с сервера (80.0 Kb) ] 02.12.2018, 22:47

Розробка бізнес-процесів для  створення торгового  дому «Українські мінеральні води»

  1. Основні процеси на підприємстві з продажу мінеральних вод :    

    • менеджери відділу постачання здійснюють пошук постачальників виробників мінеральної води  , укладають з ними угоди та здійснюють закупівлю;

  менеджери відділу маркетингу  приймають замовлення від  клієнтів/партнерів  та укладають угоди;

       якісна готова продукція передається на склади відділу збуту;

     • менеджери відділу збуту та  комірники продукцію в магазини.

 

     2. Загальні дані для моделювання бізнес-процесів для підприємства:

      - ім’я моделі (Model name)Діяльність торгового дому «Українські мінеральні води»;

      - ім’я  проекта (Project)– Модель діяльності підприємства;

      - тип  моделі (Time Frame) - AS-IS;

      - призначення моделі (Purpose)Моделювати поточні (AS-IS) бізнес-процеси підприємства;

      - точка зору (Viewpoint)Директор;

      - визначення моделі (Definition)Це навчальна модель, яка описує діяльність підприємства; 

      - мета моделі (Scope) – Загальне управління бізнесом підприємства: дослідження ринку, закупівля продукції , перевірка якості та продаж продуктів.

     3. Опис стрілок  контекстної діаграми вищого рівня (діаграми А-0), що використовується для моделювання бізнес-процесів на підприємстві

Таблиця 1

 

Стрілки контекстної діаграми А-0

 

Імя стрілки

(Arrow Name)

Визначення стрілки

(Arrow Definition)

Тип стрілки

(Arrow Type)

Виробнича система (постачання-виробництво-збут)

Робота із замовленнями,

та оплата рахунків, придбання  готової продукції у виробників, перевірка якості, реалізація мінеральної води , отримання грошей за реалізовану продукцію.

Mechanism

Замовлення (дзвінки) клієнтів

 Запити замовлення, техпідтримка

Input

Маркетингова інформація

Запити маркетингової інформації

Input

Правила та процедури

Посадові інструкції, інструкції  щодо оформлення замовлень та продажу мінеральної води, правила збереження мінеральної води  на складах .

Control

Продані продукти

Мінеральна водасильногазована, слабогазована , негазована .

Output

 

 4. Перелік робіт для діаграми декомпозиції першого рівня (А0)

 

Таблиця 2

 

Роботи діаграми декомпозиції (A0)

 

Імя роботи (Activity Name)

 

Визначення (Definition)

Дослідження ринку , формування замовлень

Інтернет , спеціалізовані , виставки , телемаркетинг, презентації, виставки, реклама продукції, угоди (контракти) на купівлю продукції.

Придбання готової продукції

Пошук постачальників та отримання продукції

Відвантаження та

реалізація мінеральної води

Відвантаження та реалізація мінеральної води в магазин та  клієнтам

на основі укладених контрактів

 

  5. Перелік робіт для діаграми декомпозиції другого рівня (А3)

 

Таблиця 3

Роботи діаграми декомпозиції (A3)

 

Імя роботи (Activity Name)

Визначення роботи
(Activity Definition)

Відстеження графіка та

перевіркою якості

Розробка план-графіка реалізації

мінеральної води , внесення в нього змін у випадку браку

Перевірка якості

Перевірка якості продукції, виявлення

бракованих товарів, оформлення відомості про брак та передача

якісної продукції у відділ збуту

 

     6. Опис стрілок  контекстної діаграми другого рівня (діаграми А3), що використовується для моделювання бізнес-процесів на підприємстві

 

                                                                                                                    Таблиця 4

Стрілки діаграми декомпозиції А3

 

Імя стрілки (Arrow Name)

Джерело стрілки (Arrow Source)

Тип джерела стрілки

(Source Type)

Призначення стрілки

(Arrow Dest.)

Тип призначення стрілки

(Arrow Source Dest Type)

1

2

3

4

5

 Посадові інструкції (плановики та диспетчери)

Межа діаграми

Control

Відстеження графіка та управління складанням і перевіркою якості

Control

План-графіки запуску-випуску

Відстеження графіка та управління складанням і перевіркою якості

Оutput

Перевірка та відпуск продукції

Control

План випуску

Межа діаграми

Input

Відстеження графіка та управління складанням і перевіркою якості

Input

Мінеральна вода

 

Оutput

Перевірка якості

Input

Технологічні карти для перевірки якості

Межа діаграми

Control

Перевірка якості

Control

Відомість про брак продукції

Перевірка  якості

Оutput

Відстеження графіка та управління складання і перевірка якості

Control

Готова продукція-мінеральна вода

Перевірка  якості

Оutput

Межа діаграми

Оutput

 

 

  7. Перелік центрів витрат ABC для «Українського дому мінеральні води»

Таблиця 5

Центри витрат ABC

Центр витрат

Визначення

Мінеральна вода

Вартість 0.5, 0.75, 1,5 л (бутилок )

Упаковка мінеральної води

Вартість однієї упаковки

Робоча сила (контролер якості)

Заробітна плата контролера, що перевіряє якість

Управління

Витрати на управління (складання план-графіків, їх відстеження та внесення коректив у випадку браку)

     8. Вартісні показники для проведення функціонально-вартісного аналізу (ABC) на підприємстві «Українські мінеральні води» (функціонально-вартісний аналіз моделюється для перевірки якості 10 бутилок  мінеральної води .

Таблиця 6

Вартості робіт на діаграмі А3

 

Імя роботи

(Activity Name)

Центр витрат

(Cost Center)

Сума центру витрат (Cost Center Cost ),

гривні

Тривалість (Duration),

дні

Частота (Frequency)

Відстеження графіка та управління складанням  і перевіркою якості

Управління

(Витрати на управління (складання план-графіків, їх відстеження та внесення коректив у випадку браку))

100,00

1,00

1,00

Перевірка якості

Робоча сила (контролер якості)

25,00

0,2

35

 

Категория: Доклады | Добавил: everyone | Теги: для створення торгового дому «Украї, бізнес-процесів, розробка
Просмотров: 557 | Загрузок: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно