Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Вторник, 07.05.2024


Главная » Файлы » Доклады » Доклады

Ставлення студентів до освіти
[ Скачать с сервера (526.0 Kb) ] 20.05.2017, 23:27
План

Вступ
І. Анкета дослідження
ІІ. Основна частина
IІІ. Підсумкові зведені таблиці
ІV. Аналіз отриманих результатів
Висновки


Вступ

1. Обґрунтування актуальності проблеми дослідження.
Сучасна система освіти в Україні не чутлива до змін у суспільстві, не здатна швидко перетворюватися адекватно до цих змін. Остання реформа – це спроба застосувати нові форми роботи (12-бальна шкала оцінок, 4-х річна початкова школа ,перехід до семестрової форми навчання) в межах старої системи.
Одним з принципів реалізації Державної національної програми «освіта» (Україна – ХХ1 століття) є гуманізація освіти, що полягає в утвердженні людини як найвищої цінності, у найповнішому розкритті її здібностей та задоволенні різноманітних освітніх проблем. Згідно цього принципу, на сучасному етапі розвитку освіти повинно поступово відбуватися перехід до особистісно-зорієнтованого навчання та профільної освіти, мета яких – створення максимально сприятливих умов для розвитку і саморозвитку особистості учня, виявлення та активного використання його індивідуальних особливостей у навчальній діяльності.
Разом з тим, треба відмітити, що перехід до нового етапу освіти передбачає, насамперед, відробки концепції усвідомлення інноваційних підходів, методологічних принципів постнеокласичної науки, методики активізації освіти, створення ряду організаційних заходів. Ціллю цього стану стає не навчання, а освіта, формування особистості, «людини культурної», яка володіє необхідною для інформаційної цивілізації духовним потенціалом. Навчання застосовується на освіті, а не навпаки.
Одним із найважливіших напрямів розвитку освіти в Україні є приєднання стандартів у більшості українських вузів до Болонського процесу. Як наслідок, передбачається різке скорочення аудиторних занять і перехід студентів до активної самостійної роботи. Виникає багато проблем, пов'язаних з непристосованістю традиційних технологій навчання до такого типу навчальних курсів.
Крім того, сучасна соціально-економічна ситуація в країні і системі освіти така, що традиційні форми отримання освіти і моделі навчання не можуть задовольнити існуючих потреб в освітніх послугах. Аналіз змін, що проходять у системі освіти різних країн світу, дозволяє розглядати систему освіти як таку, у якій відбуваються еволюційні процеси. Ці процеси дозволяють співіснувати у рамках однієї системи освіти різним освітнім технологіям.
Отже, на сьогодні українська система освіти переживає певні зміни на різних її рівнях. Відкриваються приватні школи, ліцеї, гімназії,ВНЗ. Середні школи перейшли від 5-бальної до 12-бальної системи оцінювання. Певні зміни мають місце і в вищих навчальних закладах. В якій мірі сьогоднішній ВНЗ, та система освіти загалом влаштовують сучасних студентів, та в якій мірі вони готові до змін та реформ, ми зможемо визначити за допомогою даного соціологічного дослідження, що проводиться у формі анкетування.
2. Мета дослідження
Дослідити значення освіти в житті студентів; дослідити відношення студентів до тієї освіти, яку вони отримують у процесі навчання в НУХТ; дослідити готовність і сприйнятливість студентів до змін.
3. Завдання дослідження
 простежити ставлення молодих людей (студентства) до освіти;
 дослідити важливість здобуття освіти для студентів 3-го курсу;
 визначити готовність студентів до змін, реформ в системі освіти.
4. Об`єкт та предмет дослідження
Об'єктом дослідження є студенти 3-го курсу 2 потоку механічного факультету.
Предметом дослідження є система освіти в України, її ефективність, та відношення до неї студентів.
5. Гіпотези дослідження
Загальне уявлення студентів про якість освіти, яку вони здобувають, повинно бути досить позитивне.
Студенти впевнині що якість навчання зростає.
Студенти не сприймуть позитивно реформування системи освіти.
Студенти хочуть отримати вищу освіту.
Більшість студентів не буде отримувати вищу другу освіту.
6. Інструментарій дослідження.
У даному дослідженні використовується метод анкетування з закритими питаннями, як найбільш ефективний.
Анкета складається з 25 питань.

Аніліз отриманих результатів
1.Ваша стать?




2. До якої вікової категорії ви відноситесь?


3. На вашу думку, в наш час добре розвинута освіта в Україні?


4. Чи потрібно здобувати освіту взагалі?

5. Як ви ставитесь до переходу на семестрову форму навчання?



6. Чи легко вам далась освіта (чи дається)?

7. Чи хотіли б ви якихось нововведень в системі освіти?
Категория: Доклады | Добавил: opteuropa | Теги: Соціологічне дослідження, Ставлення студентів до освіти, скачать безплатно
Просмотров: 442 | Загрузок: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно