Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Пятница, 26.04.2024


Главная » Файлы » Мои файлы

ХРИСТИАНСКИЕ ОСНОВЫ ЭКОЛОГО-ПРАВОВОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ, критика статьи
[ Скачать с сервера (55.5 Kb) ] 23.03.2017, 00:08
1. Лю Хуянь «Концепт и взгляды на природу в екологическом праве», Государство и право, 2010 № 3
Відчувається значний вплив східної філософії у даній статті, зокрема автор вважає, що природі притаманні духовні риси. Дивує, що в екологічному праві можна зустріти такі глибокі всесторонні думки. Особливо цікаво зрозуміти співвідношення концепту природи в екологічному праві та концепту екологічного права, довідатися які існують в науці підходи духовності природи, про дух, єдність природи та людини, тощо.

Автор зазначає,що на його думку лише екологічне право прямо виражає сутність природи як такої .
Концепт природи екологічного права –ідеологія , яка сформувалася на основі суджень і критеріїв для використання природи.
1.Економічні атрибути природи: автор зауважує,що з появою людини природа є для неї джерелом одягу,їжі,місця проживання .
Адам Сміт говорив:»Земля – матір багатства, а праця – батько його.
2.Екологічні атрибути природи є невід’ємною умовою життя та розвитку,які становлять з людством екологічну систему. Економічні атрибути – це властивості закриті. Автор статті зазначає, що правова система повинна екологозуватися.
Екологічне право – це набір правил по визнанні , регулюванні та охороні екологічних атрибутів.
3.Духовні атрибути природи: «Духовні атрибути « природи виявляються в її красоті та естетичній цінності для людей.

4.Концепт екологічного права. Платон говорив, що концепт розуміння і є стан вищого досконалості речей ; т.з стан вищої досконалості і є ідеальним , досконалий стан. Концепт екологічного права є стан вищої досконалості такого права , яке є ідеальним , необхідним та належним.
Автор статті виділяє категорії екологічного права :
 Помірність(обмеження)- одне із ключових понять екологічного права . Розуміння ( помірності) в екологічному праві як протиріччя тенденціям сучасності;
 Безперервність ( постійність). Одним із важливих розумінь моралі ( прогресуючого розвитку) є постулат «завтра і сьогодні однаково важливі». Автор посилається на статтю , яка опублікована в журналі «Екологічне право», де зазначається, що кожне покоління є опікуном , захисником прав і інтересів землі перед наступними поколіннями і реалізація передається від покоління до покоління на основі рівності прав та використанні природних ресурсів.
 Справедливість - в екологічному праві виникає із суджень , що людство відповідає на нові визови. В екологічному праві справедливість, розглядається як :
• володіння людьми в одній ері системної природи як головна умова співіснування між поколіннями , а несправедливість в плані розуміння володіння джерелами багатства ;
• рамки справедливості прав повинні охоплювати всі існуючі людські речі.
Справедливість прав в екологічному праві стимулює,заохочує людство поважати права всіх існуючих осіб. Арістотель розглядає справедливість,як « множество высоких добродетелей»
 життя ( співіснування). В преамбулі Всесвітньої хартії природи , пр. Генеральною Асамблеєю ООН в 1982 році , говориться, що :»Каждая форма жизни специчефическая, и , какова бы ни была ее ценность по отношению к человечеству , она всегда должна уважаться для признания имманентной ценности других органических тел , человечество должно придерживаться принципов морали». В преамбуле к Конвенции о биологическом разнообразие указывается :»Защита многообразия живых существ –это дело общей заботы всего человечества»
Екологічне право вказує ,що небезпечним для життя є забруднення та руйнування таких факторів оточення, як повітря ,вода ,шум та інше.
 Єдність природи та людини . Хайдерр вказує,що основою стану людини є «жити в світі». Людина і світ дві нероздільні . Єдність природи і людини ідеальний стан відношення людини і навкол. оточення.
 Гармонія .Понятие гармония является развитием древнего принципа»не навреди»:заключается в охране прир.
 Дух. Цінність духа в екологічному праві - включає цінність знань , естетичну цінність.
 Гуманізм . Екологічне прова пропонує нову формулу життя . Як говорить Шеллинг,особистими переживаннями люблячого серця керує свобода любові : любити тварин,любити землю и другі природні ресурси.
 Чутливість. Екологічне право бажає створити нову людину ,яка переповнена почуттями , переживаннями .
Nota bene. Человек в экологическом праве –это человек, стремящийся к целостности, человек постоянно совершенствующийся и самореализующийся.
Концепт экологического пава – это движение « от обязательств к нравственности»
Автор статті говорить, що концепти екологічного і цивільного права доповнюють один одного вцілому.
Дане дослідження є неординарним та дозволяє оцінити можливості екологічного права по-новому.
Категория: Мои файлы | Добавил: opteuropa | Теги: гуманізм, Екологічне право, дух, природа та людина, гармонія, чутливість, Адам Сміт.
Просмотров: 426 | Загрузок: 8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно