Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Среда, 24.04.2024


Главная » Файлы » Контрольные работы » Контрольные работы

Нормативно-правові акти, які використовувалися при вирішенні завдання:
[ Скачать с сервера (26.7 Kb) ] 23.03.2017, 01:18
Нормативно-правові акти, які використовувалися при вирішенні завдання:
- Бюджетний кодекс України//Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2010, N 50-51;
- Науково-практичний коментар до Бюджетного кодексу України /кол. авторів, загальна редакція Ф.О. Ярошенка, К.-2010, 592с.;
- Положення про Державну фінансову інспекцію України, затверджене Указом Президента України від 23 квітня 2011 року N 499/2011;
- Лист Міністерства фінансів України від 15.06.2009 N 31-09030-07-5/15920 «Про надання роз'яснення щодо поняття "нецільове використання бюджетних коштів";
- Лист Головного контрольно-ревізійного управління України від 21.07.2009 N 26-18/17 «Про поняття "Нецільове використання бюджетних коштів";
- Кодекс України про адміністративні правопорушення;
- Кримінальний кодекс України.
Відповідно до умови, у нас є бюджет міста Києва, з якого до Департаменту культури міської адміністрації були виділені кошти на реформування бібліотечної системи міста Києва.
Далі, при проведенні бюджетного контролю Державною фінансовою інспекцією було прийнято рішення про застосування санкцій на одержувача бюджетних коштів і його керівника у зв’язку з нецільовим використанням бюджетних коштів.
По-перше, згідно із ст. 7 Бюджетного кодексу України(далі БКУ), Бюджетна система України ґрунтується на певних принципах, зокрема у п.8 вказаний принцип цільового використання бюджетних коштів - бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями. Далі, виникає питання що являє собою нецільове використання бюджетних коштів?
Відповідно до ст. 119 БКУ, нецільовим використанням бюджетних коштів є їх витрачання на цілі, що не відповідають:
1) бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет);
2) напрямам використання бюджетних коштів, визначених у паспорті бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) або в порядку використання бюджетних коштів;
3) бюджетним асигнуванням (розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних коштів).
Згідно з нормативно-правовими актами, зокрема, для здійснення моніторингу, оцінки реалізації і контролю ефективності виконання бюджетної програми та цільового використання бюджетних коштів при формуванні бюджету за програмно-цільовим методом застосовується паспорт бюджетної програми, який визначає мету, завдання, напрями використання бюджетних коштів, відповідальних виконавців, результативні показники та інші характеристики бюджетної програми відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Враховуючи вищевикладене, в практичній діяльності розпорядників бюджетних коштів та фінансових і контролюючих органів поняття "нецільове використання бюджетних коштів" необхідно застосовувати у повній відповідності до Бюджетного кодексу України та вимог нормативно-правових актів, які регулюють бюджетні відносини.
Лист Міністерства фінансів України від 15.06.2009 N 31-09030-07-5/15920 «Про надання роз'яснення щодо поняття "нецільове використання бюджетних коштів" зазначає, що на практиці мають місце факти кваліфікації нецільового використання бюджетних коштів розпорядниками бюджетних коштів та фінансовими і контролюючими органами лише як використання бюджетних коштів у невідповідності до кошторису в частині недотримання вимог економічної класифікації видатків (v0604201-01) Зазначене призводить до уникнення учасниками бюджетного процесу відповідальності за використання бюджетних коштів у невідповідності до встановлених бюджетних призначень чи виділених бюджетних асигнувань.
Слід зазначити, що за нецільове використання бюджетних коштів відповідні посадові особи притягуються до дисциплінарної, адміністративної чи кримінальної відповідальності у порядку, визначеному законами України, а розпорядникам бюджетних коштів зменшуються бюджетні асигнування на суму коштів, що витрачені не за цільовим призначенням.
Лист Головного контрольно-ревізійного управління України від 21.07.2009 N 26-18/17 «Про поняття "Нецільове використання бюджетних коштів" вказує, що усі видатки, на здійснення яких не надано повноважень кошторисом, які здійснені понад визначений кошторисом обсяг або здійснення яких не пов'язане з виконанням бюджетною установою своїх функцій чи досягненням цілей одержувачем бюджетних коштів, необхідно трактувати як "нецільове використання бюджетних коштів", про що зазначати в актах ревізій, і застосовувати до порушників весь спектр встановлених законодавством заходів (фінансового і адміністративного характеру).
Категория: Контрольные работы | Добавил: opteuropa | Теги: асигнування, кошти, одержувач бюджетних коштів, Державний бюджет
Просмотров: 504 | Загрузок: 20 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно