Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Воскресенье, 19.05.2024


Главная » Файлы » Курсовые работы » Курсовые проекты

Обов’язки та організація роботи санітарної служби готелю
[ Скачать с сервера (62.4 Kb) ] 22.05.2017, 00:20
ВСТУП
Готельне господарство - це зростаюча туристична галузь, в якій якість послуги багато в чому залежить від культури поведінки персоналу готелів, характеру взаємодії персоналу готелів і гостей, їх професійної підготовки.
Якість послуг є найважливішим складовим культури обслуговування. Під якістю послуги розуміється сукупність властивостей, які обумовлюють її здатність задовольняти певні потреби (потреби) клієнтів. В даний час у зв'яз-ку з трансформацією (перетворенням) економіки країни в ринкову відбулася зміна поглядів на культуру сервісу. Тому, актуальність моєї теми полягає в тому, щоб показати, наскільки важлива і значуща роль персоналу в готель-ному підприємстві. Адже, в гострій конкурентній боротьбі переможе саме те підприємство, на якому створено всі необхідні умови для високої культури обслуговування. Наприклад, культура обслуговування характеризується і тим, що при спілкуванні працівника з клієнтом повинна встановлюватися до-вірча атмосфера. Тому успіх обслуговування багато в чому залежить від ха-рактеру відносин зі споживачем у процесі надання послуг. У грамотного працівника сервісу правила хорошого тону ніколи не залишаються на папе-рі, а постійно і повністю використовуються в обслуговуванні клієнтів. Такий працівник отримує задоволення від створення радісного настрою клієнта.
Що ж таке культура сервісу (культура обслуговування)? Слово куль-тура в перекладі з латинської означає "обробка, вдосконалення, виховання, освіта". Культура характеризує як ступінь розвитку тієї чи іншої сфери жит-тєдіяльності людини, так і самої людини. Культура показує, наскільки реалі-зуються творчі можливості людини, наскільки його поведінка відповідає сус-пільним нормам моралі. Отже, культура - це така характеристика людського суспільства, яка визначає рівень його історичного розвитку. Говорячи про культуру поведінки працівників сфери готельного сервісу, ми виділяємо дві сторони: контакти з клієнтом і контакти з персоналом, які мають на увазі в першу чергу організацію проживання і найголовніше - спілкування з клієн-том.
1. Вимоги до персоналу готелю щодо дотримання норм особистої гігіє-ни;
Зовнішній вигляд персоналу створює для гостя початкове враження про готель.Тому всі співробітники готелю повинні подбати про те, щоб ви-глядати ошатними і доглянутими, охайними. Якщо у дівчини волосся довше плечей, вони не повинні падати на обличчя, їх потрібно закріплювати стріч-кою або шпилькою. Особи чоловіків повинні бути чисто виголені, вуса та бороди - доглянуті і підстрижені (носіння бороди допустимо тільки для пер-соналу, не контактує з гостями). Взуття має бути зручним, у хорошому стані і начищеної до блиску. В обов'язковому порядку передбачається користу-вання дезодорантами і антіперсперантамі, а при роботах, пов'язаних з фізич-ними навантаженнями, прийняття душу. Засоби особистої гігієни повинні за-стосовуватися в міру і не дратувати. Дихання співробітників повинно бути завжди свіжим і не дратівливим. Якщо в готелі передбачено носіння форме-ного, то весь персонал повинен неухильно виконувати цю вимогу. Форма бу-ти чистою, охайною і відпрасованою. Як правило, прання форменого одягу здійснюють в пральні даного готелю, тому персонал може або віддавати форму на чисту.
Носіння форменого одягу включає в себе і носіння іменного значка. Та-кож форма передбачає у жінок панчохи нейтрального або чорного кольору, у чоловіків - шкарпетки чорного кольору або в тон формених штанів.
Працівники, які контактують з гостями, повинні носити чорну закрите взуття без прикрас, каблук жіночого взуття не повинен перевищувати 5 см.Ювелірні прикраси повинні бути зведені до мінімуму. Вони повинні бути невеликого розміру і непомітними. Макіяж жінок повинен бути неяскравим. Нігті - чистими, короткими, з манікюром.
Персонал усіх категорій готелів, що вступає в контакт з проживаючи-ми, повинен носити фірмовий одяг, в ряді випадків включає особистий зна-чок із вказівкою імені та прізвища. Форма повинна бути завжди чистою і в хорошому стані. У готельних комплексах будь-якої категорії повинні бути створені окремі умови для відпочинку і харчування персоналу. Обсяг таких умов повинен відповідати чисельності персоналу. Чисельність персоналу в службах залежить від розмірів готельного комплексу та обсягів обслуго-вування.
2.Обов’язки та організація роботи санітарної служби готелю:
Найважливішою функцією служби експлуатації номерного фонду є під-тримка необхідного рівня комфорту та санітарно-гігієнічного стану готель-них номерів, а також суспільних приміщень (холів, фойє, переходів, коридо-рів). За чисельністю зайнятого персоналу ця служба найбільша в готелі. Як правило, тут працює до 50 % усіх службовців готелю.
Службу експлуатації номерів очолює менеджер, якому підлеглі покої-вки, чергові на поверхах, супервайзери, стюарди та деякі інші категорії пра-цівників. Основним обов'язком покоївок є прибирання номерів, незалежно від того, зайняті вони чи вільні. Прибирання номерів буває щоденним, після виїзду проживаючого та генеральним. Щодня покоївка виконує поточне і проміжне збирання номерів.
Прибирання номерного фонду здійснюється в такій послідовності: спочатку роботи ведуться в заброньованих номерах, потім прибираються номери, які звільнилися від проживаючих гостей, в останню чергу викону-ються прибирання в зайнятих приміщеннях. Прибирання варто робити під час відсутності гостя. Якщо ж гість знаходиться в номері, необхідно одержа-ти в нього дозвіл на прибирання.
Процес поточного прибирання складається з провітрювання примі-щення, прибирання і миття посуду, прибирання ліжок, тумбочки, столу, ви-далення пилу, прибирання санітарного вузла. В обов'язки покоївки також входить перевірка збереження устаткування номера. Якщо номер складаєть-ся з декількох кімнат, процес прибирання завжди починається в спальні, по-тім продовжується у вітальні й інших приміщеннях. Завершується робота прибиранням санітарного вузла.
Щоденне проміжне прибирання в номерах робляться у міру потреби та за наявності умов для прибирання.Після виїзду гостей у додаткові функції покоївки входять: приймання номера, зміна постільної білизни і рушників, заміна інформації, що є в номері.
Генеральне прибирання номерного фонду і всієї житлової частини го-телю здійснюється не рідше одного разу за 10 днів.Залежно від типу готелю кожна покоївка прибирає й упорядковує від 16 до 20 номерів за день (17 но-мерів - норма на одну покоївку в США). Час, затрачуваний на прибирання, залежить від співвідношення вивільнюваних і зайнятих номерів, тому що прибирання вивільнюваних номерів займає більше часу. За нормативами Швейцарської асоціації власників готелів, на прибирання номера, в якому ще проживає гість, приділяється 20 хвилин, на прибирання номера, що звільни-вся, - 30 хвилин.
У деяких готелях існує посада змінного супервайзера, що здійснює ко-нтроль за роботою зміни покоївок, для того щоб бути цілком упевненим, що приміщення прибрані у відповідності до стандартів. В обов'язок супервайзе-ра також входить передача в службу прийому інформації про вільні і зайняті номери.У готелях високих категорій обслуговування (готелях люкс) є стюар-ди, які починають свою роботу в другій половині дня. В обов'язок стюардів входить забезпечення кожного номера свіжими рушниками, надання номеру ошатного вигляд, а також установка ліжка, що прибирається. Це традиція для готелів вищого класу, яка неухильно дотримується.



КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 22 червня 1999 р. N 1109
Про затвердження Положення про державний
санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні
Відповідно до статті 31 Закону України "Про забезпечення
санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 )
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про державний
санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні (додається).
2. Нормативно-правові акти, видані головним державним
санітарним лікарем України в межах його компетенції, є
обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами
виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також
підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності,
посадовими особами та громадянами.
3. Міністерству охорони здоров'я, а також Міністерству
оборони, Міністерству внутрішніх справ, Адміністрації Державної
прикордонної служби, Головному управлінню Командувача Націо-нальної
гвардії, Службі безпеки за погодженням з Міністерством охорони
здоров'я у тримісячний термін розробити та затвердити положення
про державну санітарно-епідеміологічну службу ( z0960-02,
z0741-12 ) цих центральних органів виконавчої влади.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1402
( 1402-2003-п ) від 04.09.2003 )
ПОЛОЖЕННЯ
про державний санітарно-епідеміологічний нагляд
1. Це Положення визначає мету, основні завдання та порядок
здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в
Україні.
2. У цьому Положенні поняття "державний
санітарно-епідеміологічний нагляд", "санітарне законодавство",
"небезпечний фактор" "санітарне та епідемічне благополуччя
населення", "середовище життєдіяльності людини", "фактори
середовища життєдіяльності", "санітарно-епідемічна ситуація",
"державна санітарно-епідеміологічна експертиза", "санітарні та
протиепідемічні (профілактичні) заходи", "санітарні норми",
"масові неінфекційні захворювання (отруєння)" вживаються у
значенні, наведеному в Законі України "Про забезпечення
санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ).


3. Метою державного санітарно-епідеміологічного нагляду є
запобігання, виявлення та припинення порушень санітарного зако нодавства.
4. Основними завданнями державного
санітарно-епідеміологічного нагляду є:
 контроль за виконанням санітарного законодавства, санітарних
 та протиепідемічних (профілактичних) заходів, а також при-писів,
 постанов і вимог, викладених у висновках, що видаються го-ловним
 державним санітарним лікарем (далі - висновки);
 санітарно-карантинний контроль у пунктах пропуску через
 державний кордон;
 контроль за санітарною та епідемічною ситуацією на території
 України;
 проведення санітарних та епідеміологічних розслідувань,
 спрямованих на встановлення причин та умов виникнення і
 розповсюдження інфекційних хвороб, професійних захво-рювань,
 масових неінфекційних захворювань (отруєнь) та радіаційних уражень
 людей;
 розроблення пропозицій щодо проведення санітарних та
 протиепідемічних (профілактичних) заходів:
 здійснення державного санітарно-епідеміологічного нормування;
 проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
 державна реєстрація небезпечних для здоров'я і життя людини
 факторів середовища життєдіяльності;
Категория: Курсовые проекты | Добавил: opteuropa | Теги: скачать курсач, курсова з готельного бізнесу, Обов’язки та організація роботи сан, санітарна служба готелю, НУХТ
Просмотров: 1075 | Загрузок: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно