Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Четверг, 28.03.2024


Главная » Файлы » Курсовые работы » Курсовые проекты

ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВІДБОРУ ЮНИХ ГРАВЦІВ В НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС
[ Скачать с сервера (85.5 Kb) ] 12.02.2018, 23:42
Настільний теніс - це масовий, захоплюючий та глядацький вид спорту, який завоював авторитет як в Україні так і на всіх континентах світу. Сама гра з забави перетворилась в складний аналітичний вид спорту з різнобічною технікою, багатьма тактичними вирішеннями, що вимагає високої загально-фізичної, спеціальної та психологічної підготовки.
Незважаючи на складність настільного тенісу, він набув широкого розвитку і є досить доступним для широких мас, тому що, граючи в нього, можна досить легко регулювати фізичні та нервові навантаження на організм людини в залежності від віку, фізичного розвитку та загального стану здоров'я.
Професійне заняття настільним тенісом вимагає від спортсмена досить високої швидкості, спритності, витривалості, чуття м'яча ( максимального), чітке ігрове мислення, стійкості нервової системи і безмежної впертості на шляху досягнення великої мети. Для цього спортсмен повинен пройти курс спеціального навчання, крок за кроком, елемент за елементом засвоїти техніку і тактику гри, а пізніше послідовно розвивати і вдосконалювати вивчене. Для цього необхідно не менш як 4-5 років щоб навіть при умові фанатичного ставлення до тренувань засвоїти технічні елементи до такого рівня, який дозволяє гравцям в 14-15 років досягти середнього рівня.
Тому є така думка, що діти 7-8 років вже можуть починати засвоєння техніки настільного тенісу. Вирішальне значення тут має фізіологічний вік, тобто ступінь розвитку, зрілість розумових здібностей і фізичних якостей.
Ціль первинного відбору полягає в тому, щоб виявити орієнтир на заняття цим видом спорту дитини, для якого вона має відповідні дані. Досвід показує, що кожна людина має задатки до будь-якого виду спорту. Питання лише в тому, чи буде вона займатися тим видом спорту, для якого її дані найбільш підходять. Але як показує досвід та практика, багато дітей займаються не тим видом спорту, для якого у них є найбільші дані.
Таким чином дане питання є актуальним щодо відбору юних спортсменів для занять настільним тенісом.
Тому я й обрав цю тему для написання курсової роботи по курсу ТіМОВ спорту.

Розділ I. Аналіз літературних джерел з даного питання.
1.1. Організація відбору юних спортсменів.
Характерними рисами сучасного спорту є значне його омолодження і зростання спортивних досягнень. Соціальне значення спорту в Україні постійно росте, вдосконалюються форми і методи учбово-тренувального процесу. Проте безперервне зростання результатів у світовому спорті вимагає пошуку нових форм, засобів і методів роботи з юними спортсменами, нових способів підвищення ефективності їх багаторічної підготовки.
Цілеспрямована багаторічна підготовка і виховання спортсменів високого класу - це складний процес, якість якого визначається цілим рядом факторів. Одним з таких є відбір обдарованих дітей і підлітків, їх особиста спортивна орієнтація.
Важко знайти серед великої кількості дітей здібного, який би міг з часом стати висококваліфікованим гравцем, але ще складніше серед добре підготовлених спортсменів знайти наділених справжнім талантом.
Тому процес відбору, під яким часто розуміють лише одноразовий акт, продовжується від першого знайомства з настільним тенісом до вершини справжнього успіху. Який відбувається відбір дітей на відділення настільного тенісу? За якими якостями відбирають дітей, здатних для цієї гри? Ці та інші питання мене вже зацікавили та змусили прислухатися до думки авторів, викладаючих цю тему, яка є найбільш актуальна в сучасному настільному тенісі.
М.Бріль та Т.Іванова у своїй статті "Притязание на ракетку" пишуть, що початкове навчання гри в настільний теніс складається з чотирьох моментів: взаємодії слова і показу при поясненні, швидкості виконання рухів при навчанні, послідовності і паралельності та вивчення технічних прийомів, використання змагального і тренувального методів проведення занять.
Побудова ланок цього ланцюга відбувається за динамічним принципом : кожна ланка займає головне місце в залежності від періоду навчання та індивідуально-типологічних особливостей займаючих. В даному випадку розглядається тільки одна ланка початкового навчання: взаємодія слів і показу при навчанні новачків настільному тенісу.
Практика і досвід роботи кращих тренерів підтверджує, що правильне пояснення і показ - найважливіші умови для успішного засвоєння техніки. Треба пам'ятати, що зразковий показ не тільки збагачує учнів заняттями з техніки рухів, але й діє на їх емоції та психологічний стан.
Які ж психофізичні механізми впливу слова і показу на засвоєння кожної вправи?
Слово ( пояснення)- це така дія на спортсмена, яка торкається раціонального та емоційного, в їх єдності утворює правильне уявлення про виконання дії. Слово активізує свідомість утворює рухомий стан, формує мотиваційну сферу, спонукає дітей до виконання рухових дій.
Однак, незважаючи на неприховані досягнення словесного методу, він не є єдиною формою передачі знань.
Категория: Курсовые проекты | Добавил: opteuropa | Теги: курсова, скачать реферат, магістерська, дипломн, КОНТРОЛЬНА, курсовая работа, доповідь з права., курсач, лабораторна робота, скачати доповідь
Просмотров: 452 | Загрузок: 15 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно