Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Пятница, 03.05.2024


Главная » Файлы » Полезно знать » Полезно знать

Організація взаємовигідної співпраці музеїв із туристичними фірмами
[ Скачать с сервера (15.9 Kb) ] 07.10.2012, 00:21
Ефективним шляхом поширення інформації про музеї краю та перелік їхньої екскурсійної пропозиції, музейні послуги загалом та залучення більшої кількості організованих відвідувачів у музей є налагодження співпраці з туристичними фірмами, які зацікавлені у створенні та просуванні українського туристичного продукту [38].
Нині переважна більшість туристичних фірм українських міст та курортних селищ реально не в змозі забезпечити туристів якісними екскурсійними послугами, тому здебільшого екскурсійна пропозиція цих агенцій дуже обмежена або ж подекуди взагалі "зникає" з програм обслуговування туристів. На зміну повноцінним екскурсіям у 1990-ті роки прийшли різноманітні "експрес-огляди" та "відвідування". Головні причини такого стану сучасної екскурсійної діяльності криються як у розвалі після 1991 р. системи підготовки екскурсійних кадрів та екскурсійно-методичної роботи, так у небажанні створювати новий екскурсійний продукт на базі одного туристичного підприємства та відсутності фінансових можливостей і економічної доцільності для цього. Зрештою, більшість туристичних підприємств сьогодні просто не мають у своєму штаті достатньо кваліфікованих кадрів, здатних створити такий екскурсійний продукт, який відповідатиме запитам сучасного туриста.
Як наголошує П. Горішевський, взаємовигідним вирішенням цієї проблеми як для туристичного бізнесу, так і для музеїв та їхніх працівників є налагодження механізмів партнерської співпраці в екскурсійній діяльності [38].
Співпраця у системі "музей – турфірма" повинна ґрунтуватися на концепції "партнерства" – особливих взаємин між частинами системи, коли кожна з них не може повноцінно функціонувати в автономному режимі, а працездатність системи в цілому забезпечується одночасною чи послідовною участю всіх її елементів.
Такі відносини, побудовані на принципі доповнення, складаються між організаціями, що володіють несиметрично чи непропорційно розподіленими ресурсами. Усвідомлюючи це, вони добровільно поєднують ці ресурси або спільно їх використовують для досягнення власних чи загальних цілей.

Партнери не командують один одним. Просто у визначених ситуаціях вони діють разом для власної й обопільної користі.
У контексті співпраці між музеями та турфірмами можна вести мову про два типи партнерських технологій:
 проектна (технологія ресурсного забезпечення процесу реалізації конкретних проектних ініціатив);

Категория: Полезно знать | Добавил: everyone | Теги: скачать Організація взаємовигідної , Організація взаємовигідної співпрац
Просмотров: 880 | Загрузок: 92 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно