Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Четверг, 18.04.2024


Главная » Файлы » Расчетная работа » Расчетная работа

Бізнес-план
[ Скачать с сервера (292.5 Kb) ] 06.08.2017, 20:02
1. Характеристика продукції
ТОВ «Белз» у процесі формування програми виробництва швейної продукції буде орієнтуватися на наступний асортимент швейних виробів, який склався з урахуванням потреб ринку та асортименту підприємств конкурентів (табл. 1.1). Основна увага приділятиметься жіночому одягу, у процесі подальшого функціонування ТОВ «Белз» планує приділити значну увагу чоловічому одягу.
Таблиця 1.1
Асортимент швейних виробів ТОВ «Белз»
Найменування швейних виробів % обсягу
1 2
Жіночий одяг, разом 55,0
Костюми літні 5,5
Костюми для осінньо-зимового періоду 10,2
Сукні вечірні 5,5
Сукні весільні 4,2
Сукні літні 5,2
Штани літні 5,0
Штани для осінньо-зимового періоду 5,0
Пальта осінні 5,8
Пальта зимові 5,1
Чоловічий одяг, разом 34,2
Костюми 16,0
Пальта осінні 11,7
Пальта зимові 6,5
Швейні вироби для дітей на замовлення, разом 10,8
Усього 100,0

Основний акцент підприємство зробить на виготовленні чоловічих пальт осінньо-зимового періоду та жіночих костюмів з огляду на значний попит на дану продукцію і невеликий обсяг дизайнерських розробок даних виробів фірмами-конкурентами. Зі свого боку ТОВ «Белз» запропонує власні унікальні авторські моделі.
Враховуючи дані характеристики швейних виробів ТОВ «Белз» слід приділити їм особливу увагу при здійсненні виробничого процесу.
Конкурентоспроможність швейних виробів ТОВ «Белз» забезпечується, перш за все, якісними матеріалами, тому підприємству слід звернути увагу на постачальників (табл. 1.2).
Таблиця 1.2
Постачальники матеріалів та тканин для виготовлення швейної продукції ТОВ «Белз»
Постачальник Товар/обладнання
ПФ «Бронт» прасувальні преси “Indupress», розкрійне обладнання “Bullmer», швацькі голки “Organ», швейні машини “Juki»
ТОВ «Європобут» швейні нитки “Altrfil», фіксація ґудзиків “Ascolite», швейні пристрої “CF Italia», вишивальні програми “Ethos», кишенькові автомати “ASS»
ТОВ «Новас» швейна фурнітура українських виробників
ТОВ «Полісся-торг» тканини українських виробників
ТОВ «Саватекс» тканини виробництва Польщі, Італії, Франції, Болгарії, Німеччини, Чехії

Таким чином, придбання імпортного обладнання та матеріалів, а також налагодження тісних стосунків із постачальниками забезпечить безперервність виробничого процесу, а відтак і конкурентоспроможність швейної продукції підприємства.

Таблиця 1.3
Залежність кількості унікальних дизайнерських виконань від темпів приросту попиту на швейну продукцію ТОВ «Белз»
Кількість унікальних дизайнерських розробок Темп приросту обсягів реалізації продукції, %
20 5
30 10
40 15
50 20

Розширення асортименту швейних виробів дасть змогу підприємству залучити більше клієнтів. При цьому очікується зростання попиту на швейні вироби в середньому на 20% за рахунок пропонування споживачам унікальних дизайнерських розробок. Саме унікальність визначатиме обсяг попиту (табл. 1.3). Таким чином, в середньому підприємству слід виготовляти по 50 унікальних авторських одиниць жіночого, чоловічого та дитячого одягу для отримання максимального прибутку.
Збільшення прибутку за рахунок розширення асортименту продукції також досягається договірними відносинами з контрагентами. Завдяки розширеному асортименту унікальних авторських розробок вдається укласти довгострокові угоди із оптовими замовниками продукції. Це переважно роздрібні магазини м. Києва.
2. Маркетинг-план
Реалізація швейних виробів ТОВ «Белз» передбачається через торговельний відділ підприємства та торговельних посередників (табл. 2.1).
Таблиця 2.1
Напрямки реалізації швейних виробів МПП «Белз»
Напрямки реалізації швейних виробів Частка від загального обсягу реалізації, %
Торговельний відділ (роздрібний продаж) 40,0
Торговельні посередники (оптові підприємства) 60,0
Разом 100,0

Детально структура комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «Белз» наведена у табл. 2.2.
Таблиця 2.2
Структура комплексу маркетингових комунікацій МПП «Белз»
№ з/п Елемент комплексу маркетингових комунікацій Ваговий коефіцієнт, % Частка в бюджеті просування, %
1 Реклама 50,0 38,1
2 Стимулювання збуту 20,0 27,4
3 Реклама на місці продажу швейних виробів 10,0 20,5
4 Виставки 10,0 12,0
5 Комунікації в Інтернет 10,0 2,0
Всього 100,0 100,0

Таким чином, найбільші капіталовкладення у просування швейної продукції ТОВ «Белз» припадають на організацію рекламних заходів як найбільш дієвих. Вони дають змогу охопити більшу кількість потенційних споживачів і збільшити обсяг продажу швейних виробів, а відтак і прибуток підприємства.
З плануванням маркетингу ТОВ «Белз» тісно пов’язана розробка бюджету маркетингу. Складання бюджету маркетингу допомагає правильно розставити пріоритети між цілями і стратегіями маркетингової діяльності, прийняти рішення в сфері розподілу ресурсів та здійснити ефективний контроль.
У практиці маркетингу використовують різні методи формування бюджету, однак кожен із них не є універсальним і вимагає перегляду:
1) фінансування «від можливостей»;
2) метод «фіксованого відсотка»;
3) метод «відповідності конкуренту»;
4) метод максимальних витрат;
5) метод «виходячи з цілей і задач».
У даному випадку найбільш обґрунтованим є бюджет ТОВ «Белз», складений на основі інтегрованого підходу з використанням окремих елементів усіх розглянутих прийомів. Проте перевага при складанні бюджету зосереджена на методі «виходячи з цілей і задач», який вимагає системи чітко сформульованих цілей і завдань.
3. Виробничий план
При розробці плану виробництва швейної продукції принципове значення має такий фактор як попит на готову продукцію.
Попит на швейні вироби носить яскраво виражений сезонний характер і підданий значним коливанням протягом року. Це має на увазі побудова плану виробництва, яка враховує такі сильні коливання споживчого попиту.
Нижче представлено план виробництва швейних виробів у 2013 р., у якому відображено поступовий вихід на максимальну потужність, а також враховано сезонні коливання попиту на швейні вироби, відповідно до яких скоректований план виробництва (табл. 3.1).

Таблиця 3.1
План виробництва швейних виробів ТОВ «Белз»
Вид продукції Обсяг виробництва за періодами, од.
2013 рік 2014 рік 2015 рік
1 кв. 2 кв. 3 кв. 4 кв. 1 півріччя 2 півріччя
Жіночий одяг, разом 509 513 530 560 1574 1838 3412
Костюми літні 51 51 53 56 157 184 341
Костюми для осінньо-зимового періоду 94 95 98 104 292 341 633
Сукні вечірні 51 51 53 56 157 184 341
Сукні весільні 39 39 40 43 120 140 261
Сукні літні 48 48 50 53 149 174 323
Штани літні 46 47 48 51 143 167 310
Штани для осінньо-зимового періоду 46 47 48 51 143 167 310
Пальта осінні 54 54 56 59 166 194 360
Пальта зимові 47 48 49 52 146 170 316
Чоловічий одяг, разом 316 319 329 348 979 1143 2122
Костюми 148 149 154 163 458 535 993
Пальта осінні 108 109 113 119 335 391 726
Пальта зимові 60 61 63 66 186 217 403
Швейні вироби для дітей на замовлення, разом 100 101 104 110 309 361 670
Усього 925 932 963 1018 2862 3342 6204

Планований робочий розклад:
1. Режим роботи – 1 зміна.
2. Тривалість робочого дня – 8 годин.
3. Тривалість робочого тижня – 6 днів.
4. Кількість робочих днів у році – 210 днів.
Можлива максимальна продуктивність швачки – 1 од. / година.
Таким чином, планована максимальна продуктивність швачки при роботі у одну зміну:
1 * 8 = 8 од. / добу;
8 * 210 = 1680 од. / рік;
1680 / 12 = 140 од. / місяць (у середньому).
Структура виробничого процесу ТОВ «Белз» представлена наступними видами робіт (табл. 3.2).

Таблиця 3.2
Структура виробничого процесу ТОВ «Белз»
Вид швейних виробів Вид робіт, %
Дизайнерська розробка Зняття мірок Розкрій Примірка Пошив Прасування та пакування
Жіночий одяг 40,8 2,7 14,2 5 34,5 3,8
Чоловічий одяг 35,0 2,7 14,9 5 33,4 9,0
Дитячий одяг 34,6 2,7 15,3 5 37,8 4,6

Таким чином, найбільше часу у виробничому процесі складає пошив одягу та дизайнерська розробка.
Обсяг необхідного устаткування для забезпечення виробничого процесу ТОВ «Белз» представлений у табл. 3.3.
Фірма-постачальник бере на себе шеф-монтаж і роботи з запуску устаткування. Фактичні робочі витрати з монтажу і пусконалагоджувальні роботи бере на себе покупець.

Таблиця 3.3
Устаткування для виготовлення швейної продукції ТОВ «Белз»
Специфікація устаткування Сума, тис. грн.
Швейні машини
Прасувальні машини
Комп’ютерне обладнання
Додаткове устаткування
Набір запчастин на 2 роки праці 41
13
30
3
2
Разом вартість устаткування 89
Шеф-монтаж та запуск (1 спеціаліст на 7 днів)
Вартість доставки 1
2
Разом 93

У табл. 3.4 приведена річна потреба в основних матеріалах на 2008 р.
Таблиця 3.4
Розрахунок потреби в матеріалах для виробництва продукції на 2008 р.
Найменування Одиниця виміру Кількість Ціна, грн. Загальна потреба, грн.
Тканина м 4160 28,40 118144
Ґудзики шт. 2400 1,20 2880
Нитки катушки 400 0,50 200
Блискавки м 280 3,00 840
Шнурки м 100 1,50 150
Заклепки шт. 330 0,40 132
Разом 122346

Постачання матеріалів на ТОВ «Белз» здійснюється відповідно до укладених договорів. При цьому головним постачальником є ТОВ «Саватекс», що достатньо довго працює на українському ринку, має добру репутацію та постачає високоякісні швейні матеріали.
Таким чином, проект цілком забезпечено необхідними сировинними і матеріальними ресурсами, постачання яких у достатньому ступені гарантовані.
Наведемо розрахунок витрат ТОВ «Белз» на 1 місяць роботи підприємства на повну потужність.
Витрати на швейні матеріали (тис. грн.):
A. Витрати на основну сировину 122
B. Витрати на додаткові матеріали 12,0
C. Витрати на пакувальні матеріали 18,7
Разом 152,7
D. Додатково 10% на непередбачені витрати 15,4
Разом витрати на основні матеріали 168,1
Витрати на енергоресурси
E. Витрати на електроенергію 0,5
F. Освітлення 0,04
G. Витрат на споживання води не передбачаються,
тому що на території промзони знаходиться артезіанське джерело
Разом витрати на енергоресурси 0,54
Додатково 10% на непередбачені витрати 0,06
Разом витрати на енергоресурси 0,6
Разом змінні витрати 168,7
Розрахувавши змінні витрати, розрахуємо витрати постійні:
A. Заробітна плата
фонд оплати праці – 9900 грн./міс.
Нарахування на заробітну плату 3,7
Разом заробітна плата персоналу 13,6
B. Витрати на прибирання 0,35
Витрата миючих засобів 0,075
Інші витрати, пов'язані з прибиранням приміщення
(робочий одяг і інструменти) 0,039
Разом вартість прибирання 0,464
C. Транспорт 30
D. Амортизаційні відрахування основних коштів,
які відносять на витрати у зв'язку з даним проектом 4,1
F. Витрати на апарат управління 3,0
G. Реклама і збут 79,0
Усього постійні витрати 126,96
Фінансові витрати 14,6
Разом витрати 313,46.
Екологічна і технічна безпека проекту забезпечується наданим продавцем устаткування сертифікатом якості заводу-виробника.
4. Організаційний план
За організаційною формою створене швейне Товариство «Белз» є малим приватним підприємством, заснованим однією особою для досягнення головної мети – організації виробництва та продажу швейних виробів широкої номенклатури.
Для визначення конкретної потреби ТОВ «Белз» у персоналі за необхідною категорійною було побудовано спеціальну матрицю, яку представлено у табл. 4.1.
Таблиця 4.1
Допоміжна матриця для визначення потреби в персоналі МПП «Белз»
Види управлінських робіт Необхідна категорія персоналу, осіб
1. Загальне керівництво виробничо-господарською діяльністю підприємства директор-бухгалтер
2. Дизайнерська розробка швейних виробів дизайнер
оператор ПК
3. Організація та здійснення швейного виробництва закрійник – 2,
швачка – 6,
прибиральниця
4. Укладання угод з постачальниками, маркетингові дослідження маркетолог
5. Транспортування матеріалів до складу підприємства та швейних виробів до замовника водій
механік
6. Реалізація готової продукції продавець – 3

Таким чином, запроваджувана організаційна структура управління ТОВ «Белз» відрізняється значними перевагами, зокрема, чіткістю й простотою взаємовідносин між керівником та підлеглими, вузькою спеціалізацією здійснення функцій організації виробництва та управління, швидкою практичною реалізацією управлінських рішень, можливістю негайного маневрування ресурсами.
Заробітна плата персоналу ТОВ «Белз» залежатиме від особистого трудового внеску й кінцевих результатів господарювання. Тому особистий трудовий дохід працівника складатиметься з двох частин:
1) постійної (основної заробітної плати, що визначається посадовим окладом і тарифними ставками з доплатами за сумісництво);
2) змінної (додаткової оплати праці, що обчислюється залежно від отримуваного чистого прибутку).

Рис. 4.1. Організаційна структура управління ТОВ «Белз»
5. Фінансовий план
Виходячи з попередніх оцінних розрахунків загальна вартість проекту створення швейного підприємства «Белз» складає 4,4 млн. грн., тривалість періоду реалізації проекту - 10 місяців (орієнтовно березень - грудень 2013 року). Основними джерелами фінансування стануть: власні засоби ТОВ «Белз» (тобто частки капіталу засновників) - 400 000 грн. та кредитні засоби - 4000 000 грн.
Категория: Расчетная работа | Добавил: opteuropa | Теги: маркетинг, Бізнес-план, виробничий план.
Просмотров: 635 | Загрузок: 17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно