Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Четверг, 25.04.2024


Главная » Файлы » Расчетная работа » Расчетная работа

Бізнес-план Державне підприємство «Київ»
[ Скачать с сервера (211.0 Kb) ] 02.05.2017, 15:40
Готель "Київ" розташована в діловому і політичному центрі міста - аристократичних Липках. Недалеко від готелю - будівлі Верховної Ради, Кабінету Міністрів, Адміністрації Президента та Національного банку. На відстані 300 метрів, знаходиться найближча станція метро - «Арсенальна». З вікон готелю відкривається чудова панорама стародавнього міста, могутнього Дніпра, Маріїнського палацу та парку.

В кінці 2005 року готелі "Київ" була привласнена четверта зірка.

Адреса: Україна, Київ, 01021, вул. Грушевського 26/1

Офіційний сайт готелю "Київ": http://www.hotelkiev.com.ua

Мета бізнес-плану обгрунтувати та проаналізувати активну діяльність в просуванні українського туристичного продукту на зовнішніх ринках та оцінити фінансово-економічні показники діяльності підприємства. Протягом багатьох років готель "Київ" виступає центром соціального, економічного і культурного розвитку Києва.
До послуг відвідувачів готелю "Київ" 249 номерів, серед яких 52 - категорії "люкс". В більшості номерів також є: сейф, фен, міні-бар і кондиціонер. Всі номера та ліфти обладнані електронними ключами "VingCard".
Оскільки більшість відвідувачів готелю - ділові люди, особлива увага приділяється наданню якісних засобів комунікації та обладнанню для їх роботи.
Прибуток готельного господарства характеризується відносними та абсолютними показниками. Абсолютний показник прибутковості це сума прибутків. Відносні показники – система показників рентабельності . Її величина вимірюється рівнем рентабельності
У процесі аналізу вивчається: динаміка зміни обсягу всіх показників прибутку, система показників рівня рентабельності та фактори, які їх визначають. Основними факторами, які впливають на чистий прибуток готелю «Київ» є обсяг виручки від реалізації та надання послуг, податки на платежі, рівень собівартості, доходи та витрати інших видів діяльності, ставка податку на прибуток та інших податків, сплачених з прибутку.
За звітний рік від експлуатації готелю, діяльності ресторану, оренди житлових та нежитлових приміщень, платних послуг готель «Київ» отримав чистий дохід у розмірі 48628 тис.грн. , що на 17260 тис. грн.. (30,58%) менше ніж у минулому році.

2. Опис продукції підприємства
За архітектурним рішенням готельний комплекс „ Київ ” – це 12 поверхова будівля .
На першому поверсі знаходиться великий хол, служба прийому та розміщення, маркетинговий відділ, Guest Relation, бар Європейський, shooesman та інші. Приймальна зона високоякісно обладнана: підлога та стіни виготовлені з натурального дерева, зручні меблі для відпочинку, декоративне озеленення, оформлення інтер’єру приміщеннь декоративними елементами, картинами, килими та килимове покриття в зоні відпочинку. На другому поверсі готелю " Київ " знаходиться ресторан, визнаний рестораном класу "люкс". Він складається з декількох залів, а саме: зал „Панорама ”, ”Візантія”, фуршетна лінія, приміщення заготівельних та доготівельних цехів. Також на цьому поверсі знаходиться конференс–зал „Борисфен”. На третьому поверсі готелю " Київ" знаходяться приміщення адміністративної групи (дирекція, бухгалтерія).
Що стосовно кількості номерів, то номерний фонд готелю сформований з 249 номерів, а саме:
- 86 одномісних;
- 68 двомісних;
- 43 напівлюкс;
- 52 люксів.
Загальна кількість місць – ліжок – 389.
За два роки змінився якісний стан матеріально-технічної бази. Найбільшим попитом серед усіх номерів готелю користувалися люкси, а найменшим одномісні та двомісні номери. Тому було вирішено за рахунок дев’ятнадцяти одномісних номерів і сімнадцяти двомісних номерів , збільшити кількість люксів на 36 номерів.
Ціни на проживання в готелі:
• Одномісний економ 780 UAH
• Двомісний економ 1164/951 UAH
• Двокімнатний економ 1549/1335 UAH
• Одномісний стандартний 1058 UAH
• Двомісний стандартний 1655/1442 UAH
• Напівлюкс стандартний 2083/1762 UAH
• Малий напівлюкс поліпшений 1922/1709 UAH
• Напівлюкс поліпшений 2350/2029 UAH
• Люкс поліпшений 2563/2243 UAH
• Панорама Люкс 2243/1922 UAH

3. Ринок збуту продукції
Так як готельний бізнес стрімко зростає, то готелям дедалі важче займати лідируючі позиції. Одним із основних способів виживання для готелів є маркетингові дослідження, які постійно стимулюють готель до різноманітних покращень і нововведень.
Готель „Київ” також приділяє маркетинговим дослідженням велику увагу. Для цього в готелі існує відділ маркетингу. Основні завдання, які виконує маркетолог готелю „ Київ” у ході маркетингового дослідження – це: комплексне вивчення ринку, оцінка потенціалу ринку, аналіз збуту послуг, вивчення послуг і товарів, вивчення клієнтів, вивчення цінової політики, короткострокове і довгострокове прогнозування, вивчення конкурентів, вивчення системи стимулювання збуту, вивчення реклами та інше. Маркетолог використує такі методи для збору потрібних даних для маркетингового дослідження як: аналіз вторинної інформації, вивчення досвіду (інформація від осіб, які володіють досвідом вирішення певних проблем), аналіз конкрентних ситуацій (оснований на оцінці уже наявної інформації.
Готель „Київ” є одним з найкращих виробників послуг на ринку готельного господарства в Україні. Отже, відповідно до цього підприємство має власну детально продуману товарну політику. Дана політика готелю має за основу широкий асортимент послуг та їхню високу якість. Оскільки основні клієнти готелю це ділові люди, які привикли у всьому до елітного обслуговування, саме таке обслуговування і надає готель „Київ”, який робить усе для того, щоб зберегти наявних та залучити нових клієнтів.

4. Конкуренція на ринку збуту
Знання про конкурентів, їх реальні і планові дії є основою для стратегічної орієнтації підприємства в конкурентному середовищі. Технологія формування стратегії конкуренції, орієнтована на використання сильних сторін діяльності підприємства з урахуванням активності конкурентів і особливостей розвитку ринку, є важливим інструментом формування стратегічних конкурентних переваг.
В готелі „Київ” аналізом діяльності конкурентів займається відділ маркетингу та продажів.
Основними конкурентами готелю „ Київ ” є : готель „ Radisson Blu”, готель „Opera”.
Radisson Blu
Споруду готелю Radisson Blu в Києві було збудовано в 1903 році.
Від готелю можна дійти пішки до державних установ, багаточисленних парків, золотоголових церков і магазинів, розташованих вздовж головної вулиці міста – Хрещатика.
У готелі 255 номерів; серед них 147 стандартних (1 755 грн. за добу), 83 номер бізнес-класу (2 025 грн. за добу), 22 номери класу люкс (2 970 грн. за добу). Інтер’єр номерів виконаний у трьох стилях – скандинавському, італійському та морському. У готелі функціонує два ресторани, є підземний паркінг, сигарний клуб, фітнес-клуб та конференц-зали.
Opera
Готель Опера- це перший бутик готель класу де люкс, який відкрився 20 грудня 2006 р., у самому серці Києва. 3 березня 2007 року готель є членом асоціації "Провідні готелі миру" (The Leading Hotels of the World), гарантуючи розміщення й обслуговування найвищого класу на рівні світових стандартів.
Ціна номерів варіюється від 310 до 800 євро за добу.

5. План маркетингу
Методи PR, які використовує готель “ Київ ”:
1. Зв’язки із засобами масової інформації.
а) Прес-реліз. Первинний засіб, що використовується для передачі PR повідомлень засобам масової інформації. Інформація передається газетам, журналам і іншим платним виданням і повинна друкуватися без спотворень, коментарів видавця.
б) Прес-конференція. Скликання представників ЗМІ з метою публічного оголошення, заяви або думки компанії. Прес-конференції готель «Київ» проводить з метою ознайомлення із станом господарської діяльності, про послуги які будуть надаватись, та іншими новинками, які пропонує готель «Київ».
Окрему увагу досліджуване підприємство приділяє рекламі через Internet. У сьогоднішньому світі глобальної комп'ютеризації просто необхідно використовувати сучасні технологічні ресурси. Одним з таких ресурсів є всесвітня мережа «Internet». Сьогодні Internet – це найлегший спосіб отримання інформації з будь-якої точки земної кулі. На офіційному сайті готелю “ Київ ”, який знаходиться за адресою www.hoteldnipro.com.ua, розміщена саме та інформація, яка може знадобитися не тільки туристу, але і туристичним посередникам – агентам і операторам. Перелік послуг, ціни, опис готелю, умови укладання договорів – все це та багато іншої інформації можна знайти на сайті.
Підводячи підсумок, потрібно зауважити, що комунікаційна політика відіграє дуже важливу роль в маркетинговій політиці підприємств готельного господарства. Трансформуючи відомий вислів «Хто володіє інформацією – той володіє світом» в «Хто донесе інформацію до клієнта, той отримає прибуток» варто відзначити необхідність та важливість вироблення системного, комплексного, економічно-обґрунтованого та інноваційного підходу до формування маркетингової політики.

6. Кадрова політика і стратегія
Кадрова політика – це система правил і норм (які повинні бути усвідомлені і певним чином сформульовані), що призводять людський ресурс у відповідність із стратегією фірми (звідси слідує, що всі заходи щодо роботи з кадрами – відбір, упорядкування штатного розкладу, атестація, навчання, просування – заздалегідь плануються і погоджуються з загальним розумінням цілей і задач організації). Таким чином, кадрова політика – це не лише правила та норми (система принципів та правил за якими діють працівники у внутрішньому і зовнішньому середовищі), а також прагнення і обмеження у взаємовідносинах персоналу і організації в цілому, за якими діють всі працівники.

Таблиця 1
Процес формування кадрової політики в готелі «Київ»
Етап Назва Ціль
1 Нормування Узгодження принципів і цілей роботи з персоналом, із принципами і цілями організації в цілому, стратегією та етапом її розвитку.

2 Програмування Розробка програм, шляхів досягнення цілей кадрової роботи, конкретизованих з урахуванням умов теперішніх і можливих змін ситуації.

3 Моніторинг персоналу Розробка процедур діагностики і прогнозування кадрової ситуації.

Готель „ Київ ” розробляє і здійснює свою функціональну політику у тому числі й кадрову (пасивну і відкриту).
За рівнем впливу управлінського апарату на кадрову ситуацію в готелі „ Київ ” використовується пасивний тип кадрової політики. Керівництво готелю в даній ситуації пасивної кадрової політики працює в режимі екстреного реагування на виникаючі конфліктні ситуації і ринеться їх погасити будь-якими засобами, найчастіше без спроб зрозуміти причини і можливі наслідки.
Пасивна кадрова політика готелю „ Київ ” характеризується наступним:
1) керівництво організації немає чіткої програми дій відносно персоналу, а кадрова робота полягає в усуненні негативних наслідків;
2) відсутність прогнозу (детально розробленого і на тривалий час) кадрових потреб, прогнозування відбувається за методом „як стане потрібно, тоді і наймемо”;
3) керівництво працює у режимі екстреного реагування на конфліктні ситуації, прагне усунути їх будь-якими засобами без аналізу причин і можливих наслідків.
За ступенем відкритості (принципова орієнтація на власний персонал або на зовнішній персонал) формування кадрового складу в готелі виділяють такий тип кадрової політики „ Київ ” – відкрита.
Відкрита кадрова політика „Київ” характеризується тим, що готель прозорий для співробітників на будь-якому рівні при прийнятті як на низову так і на керівну посади. Приймають на роботу спеціалістів високої кваліфікації на основі конкурсного відбору.
Розвиток кадрового потенціалу в готелі „Київ” досягається за допомогою наступнх методів: техніко-економічне забезпечення; підвищення кваліфікації; робота з кадровим резервом; планування ділової кар'єри; адаптація нових працівників.
Для найбільш ефективного використання кадрів і розвитку кадрового потенціалу готель „ Київ ” ставить перед собою (і виконує) такі завдання:
1) розробку програми, досягнення цілей організації;
2) ефективне використання знань, навичок та вмінь працівників;
3) забезпечення організації висококваліфікованими і зацікавленими працівниками;
4) прагнення до найбільш повного задоволення працівників своєю роботою, повного самовираження особистості;
5) розвиток і підтримка на високому рівні якості життя, бажання працювати в цій організації;
6) допомога у формування та збереженні високого морально-психологічного клімату в колективі;
7) розвиток взаємовигідних умов та інтересів працівників та організації.
Категория: Расчетная работа | Добавил: opteuropa | Теги: завантажити бізнес-план, скачать бизнес-план, туристичний бізнес, Бізнес-план, готельний бізнес, Державне підприємство «Київ»
Просмотров: 565 | Загрузок: 15 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно