Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Четверг, 28.03.2024


Главная » Файлы » Расчетная работа » Расчетная работа

Бізнес-план готелю «Hyatt Regency Kіev»
[ Скачать с сервера (142.5 Kb) ] 05.04.2017, 08:50
РЕЗЮМЕ

Бізнес-план розроблено для готельного підприємства «Hyatt Regency Kіev»
Основний вид діяльності підприємства – надання готельних послуг:
- послуги проживання;
- послуги харчування;
- додаткові послуги.
Основні споживачі послуг даного підприємства: туристи, які перебувають у столиці з діловою або культурно-пізнавальною метою.
Мета бізнес-плану:
- розглянути та проаналізувати діяльність готелю «Hyatt Regency Kіev»,
- визначити його сильні та слабкі сторони,
- продіагностувати проблематику надання послуг та процес управління на даному підприємстві;
- розглянути маркетинговий відділ готелю «Hyatt Regency Kіev» розробити рекомендації щодо покращення та застосування маркетингових комунікацій для даного готелю;
- обгрунтувати та проаналізувати активну діяльність в просуванні українського туристичного продукту на зовнішніх ринках.

РОЗДІЛ 1.Характеристика готельного підприємства «Hyatt Regency Kіev» та послуг, які воно надає

1.1. Загальна характеристика готелю
Готель «Hyatt Regency Kіev» розташований в історичному і діловому центрі міста, недалеко від Софіївського собору та Михайлівського золотоверхого монастиря. Готель має категорію ***** (п’ять зірок). За формою управління: контрактне управління. За організаційно-правовою формою підприємство є приватним акціонерним товариством (ПрАТ). Його діяльність регламентується «Статутом приватного акціонерного товариства «Софія Київ».
Метою діяльності підприємства, відповідно до Статуту, є одержання прибутку на вкладений капітал.
Предметом діяльності підприємства, відповідно до Статуту, зокрема підрозділу ресторанного господарства, є торговельна діяльність в сфері оптової, роздрібної торгівлі та громадського харчування, щодо реалізації продовольчих та непродовольчих товарів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів.
Готель «Hyatt Regency Kіev» користується широкою популярністю у іноземних та вітчизняних туристів.
Готель «Hyatt Regency Kіev» опозиціонує себе як бізнес-готель тому, що практично усі клієнти готелю це люди, які прибули до Києва у ділових цілях („по роботі”). Адреса готелю: м. Київ, 01001, вул.. А. Тарасової, 5. Телефон: (044) 581-1234; факс: 581-1235. Сайт: kyiv.regency.hyatt.com.
Відстань до: центрального ж/д вокзалу Києва - 5 км, до міжнародного аеропорту Бориспіль – 42 км. Найближчі станції метро: Поштова площа та Майдан Незалежності.
Протягом багатьох років готель "Hyatt Regency Kіev" виступає центром соціального, економічного і культурного розвитку Києва. Готель є членом Американської торгової палати та Ділової Ради Всесвітньої Туристичної Організації.
Готель «Hyatt» має 10 поверхів на яких розташовано: 234 номери, 1 ресторан, 3 бари, 1 SPA-салон «Натюрель», 1 спортивний зал «Олімпус», 1 бізнес-центр та 11 банкетних залів.
Оскільки більшість відвідувачів готелю - ділові люди, особлива увага приділяється наданню якісних засобів комунікації та обладнанню для їх роботи.
Прибуток готельного господарства характеризується відносними та абсолютними показниками. Абсолютний показник прибутковості це сума прибутків. Відносні показники – система показників рентабельності . Її величина вимірюється рівнем рентабельності
У процесі аналізу вивчається: динаміка зміни обсягу всіх показників прибутку, система показників рівня рентабельності та фактори, які їх визначають. Основними факторами, які впливають на чистий прибуток готелю «Hyatt Regency Kіev» є обсяг виручки від реалізації та надання послуг, податки на платежі, рівень собівартості, доходи та витрати інших видів діяльності, ставка податку на прибуток та інших податків, сплачених з прибутку.
Готель «Hyatt Regency Kіev» є дуже прибутковим і персективним підприємством, але інформації про свої фінансові результати він не надає для загалу.

1.2. Опис продукції підприємства
За архітектурним рішенням готельний комплекс „ Hyatt Regency Kіev – це будівля-атріум..
Всі приміщення готелю «Hyatt Regency Kіev» можна поділяються на такі групи: житлову та нежитлову.
До приміщень житлової групи належать: номери всіх категорій; коридори; приміщення для обслуговуючого персоналу; приміщення побуту.
До приміщень нежитлової групи належать: вестибюльна, адміністративна, приміщення господарського та складського призначення; культурно-масового та спортивно-рекреаційного обслуговування.
Вестибюльна група готелю розташована на 0-му поверсі і поділена на зони: зона вертикальних комунікацій (4 пасажирські і 2 вантажних ліфти, сходи вишуканих конструкцій), зона праці (рецепшен), зона відпочинку (комфортні кожані дивани та скляні столики), торговельна зона (бар «Лоббі Лаунж», бутік стильного одягу та аксесуарів «Helen Marlen»).
Приміщення адміністративної групи розташовані за коридорною системою з двобічним розміщенням і знаходяться на -1 і 1-му поверхах.
Готель «Hyatt Regency Kіev» має 9 житлових поверхів на яких розташовано 234 номерів серед яких 25 номерів люкс.

1.3 . Ринок збуту продукції
Оскільки готельний бізнес стрімко зростає, то готелям дедалі важче займати лідируючі позиції. Одним із основних способів виживання для готелів є маркетингові дослідження, які постійно стимулюють готель до різноманітних покращень і нововведень.
Готель „Hyatt Regency Kіev” також приділяє маркетинговим дослідженням велику увагу. Для цього в готелі існує відділ маркетингу.
Основні завдання, які виконує маркетолог готелю „ Hyatt Regency Kіev ” у ході маркетингового дослідження – це:
- комплексне вивчення ринку;
- оцінка потенціалу ринку;
- аналіз збуту послуг;
- вивчення послуг і товарів;
- вивчення клієнтів;
- вивчення цінової політики;
- короткострокове і довгострокове прогнозування;
- вивчення конкурентів;
- вивчення системи стимулювання збуту;
- вивчення реклами та інше.
Маркетолог використує такі методи для збору потрібних даних для маркетингового дослідження як:
• аналіз вторинної інформації;
• вивчення досвіду (інформація від осіб, які володіють досвідом вирішення певних проблем);
• аналіз конкрентних ситуацій (оснований на оцінці уже наявної інформації.
Готель „Hyatt Regency Kіev” є одним з найкращих виробників послуг на ринку готельного господарства в Україні. Отже, відповідно до цього підприємство має власну детально продуману товарну політику. Дана політика готелю має за основу широкий асортимент послуг та їхню високу якість. Оскільки основні клієнти готелю це ділові люди, які звикли у всьому до бездоганного обслуговування, саме таке обслуговування і надає готель „Hyatt Regency Kіev”, який робить усе для того, щоб зберегти наявних та залучити нових клієнтів.

РОЗДІЛ 2. Маркетинг-план підприємства

2.1. SWOT-аналіз готелю „ Hyatt Regency Kіev” та кадрова політика
Для створення дієвого маркетинг-плану потрібно спочатку проаналізувати сильні і слабкі сторони підприємства, а також можливості і загрози, які можуть вплинути на зміни у структурі управління та надання послуг. Для цього використовується матриця SWOT-аналізу:
Таблиця 2.1
МОЖЛИВОСТІ
1.Внутрішня реконструкція готелю
2. Залучення нових клієнтів
3. Залучення інвесторів ЗАГРОЗИ
1. Зростання конкуренції.
2. Нестача коштів для проведення вагомих змін
3. Можливе зростання цін на готельні послуги
СИЛЬНІ СТОРОНИ
1. Місцезнаходження
2.Широкий асортимент послуг
3.Висока кваліфікація персоналу. СиМ
1. Найм кваліфікованого маркетолога
2. Удосконалення якості готельного продукту
3. Залучення інвесторів, шляхом ефективної реклами. СиЗ
1. Поява конкурентів на ринку
2. Високі ціни сприяють зниженню попиту
3. Проблема залучення інвесторів може викликати відстрочку з реконструкцією
СЛАБКІ СТОРОНИ
1. Не відповідність параметрів „ціна-якість”
2.Низька прибутковість
3.Слабка маркетингова система комунікацій СлМ
1. Розробка ефективної реклами для збільшення попиту
2. Перевищення витрат над доходами
3. Нестача коштів на кваліфікованих маркетологів СлЗ
1. Зменшення прибутків
2. Зменшення частки споживачів
3. Втрата певної частки ринку
Основними критеріями для регулювання кадрового відділу на підприємстві є: нормування, програмування та моніторинг персоналу. Для підвищення якості готельних послуг керівництво готелю повинне постійно стимулювати персонал певними заохоченнями. Адже мотивація для персоналу відіграє важливу роль. Тому якщо мотивація персоналу буде ефективною, то процес надання готельних послуг буде якіснішим. Для цього в готелі „Hyatt Regency Kіev” розроблений наступний процес формування кадрової політики.
Таблиця 2.2
Процес формування кадрової політики в «Hyatt Regency Kіev»
Етап Назва Ціль
1 Нормування Узгодження принципів і цілей роботи з персоналом, із принципами і цілями організації в цілому, стратегією та етапом її розвитку.

2 Програмування Розробка програм, шляхів досягнення цілей кадрової роботи, конкретизованих з урахуванням умов теперішніх і можливих змін ситуації.

3 Моніторинг персоналу Розробка процедур діагностики і прогнозування кадрової ситуації.

За рівнем впливу управлінського апарату на кадрову ситуацію в готелі „ Hyatt Regency Kіev ” використовується пасивний тип кадрової політики. Керівництво готелю в даній ситуації пасивної кадрової політики працює в режимі екстреного реагування на виникаючі конфліктні ситуації і ринеться їх погасити будь-якими засобами, найчастіше без спроб зрозуміти причини і можливі наслідки.
Для найбільш ефективного використання кадрів і розвитку кадрового потенціалу готель „ Hyatt Regency Kіev” ставить перед собою (і виконує) такі завдання:
1) розробку програми, досягнення цілей організації;
2) ефективне використання знань, навичок та вмінь працівників;
3) забезпечення організації висококваліфікованими і зацікавленими працівниками;
4) прагнення до найбільш повного задоволення працівників своєю роботою, повного самовираження особистості;
5) розвиток і підтримка на високому рівні якості життя, бажання працювати в цій організації;
6) допомога у формування та збереженні високого морально-психологічного клімату в колективі;
7) розвиток взаємовигідних умов та інтересів працівників та організації.

2.2. Конкуренція на ринку збуту
Знання про конкурентів, їх реальні і планові дії є основою для стратегічної орієнтації підприємства в конкурентному середовищі. Технологія формування стратегії конкуренції, орієнтована на використання сильних сторін діяльності підприємства з урахуванням активності конкурентів і особливостей розвитку ринку, є важливим інструментом формування стратегічних конкурентних переваг.
В готелі „Hyatt Regency Kіev ” аналізом діяльності конкурентів займається відділ маркетингу та продажів.
Основними конкурентами готелю „ Hyatt Regency Kіev ” є : готелі „ Premier Palace ”, готель „ Radisson SAS ”.
«Premier Palace»:
Готель «Прем’єр Палац», збудований на початку ХХ століття в самому серці Києва, є частиною архітектурного надбання міста. На гостей готелю очікує атмосфера європейського комфорту, де традиції гостинності поєднуються із сучасними рішеннями.
Всього в готелі 289 номерів люкс у класичному стилі, в яких є все, що необхідне сучасному мандрівнику. Розмаїття категорій дозволить обрати саме той номер, що найбільш відповідає меті візиту – від затишного Стандартного номеру до Президентських апартаментів.
До послуг клієнтів:
• 2 поверхи готелю, вільні від паління;
• номери, що можна об’єднати (connecting rooms);
• номери для людей, що страждають від алергії, з дерев’яною підлогою без ковроліну та гіпоалергенними подушками;
• 3 номери в категорії Стандарт для людей з обмеженими фізичними можливостями.
Зручні ліжка та якісна постільна білизна забезпечать гостям повноцінний сон, а мармурові ванні кімнати з теплою підлогою складуть конкуренцію СПА.
Ціни на проживання – від 325 до 525 євро за добу.

«Radisson SAS»:
Самобутній фасад готелю "Радіссон САС", навіяний еклектикою початку 20 сторіччя. був ретельно збережений під час реконструкцій, що дає унікальну можливість гостям відчути як минуле Києва гармонійно поєднується із сучасним готелем. Готель розташований всього в 37 км від міжнародного аеропорту "Бориспіль" і є ідеальним місцем для проведення ділових зустрічей і конференцій.
Від готелю можна дійти пішки до державних установ, офісів міжнародних компаній, численних парків, золотоверхих церков і магазинів, розташованих вздовж головної вулиці міста - Хрещатик.
Усі 255 номерів готелю є просторими та оформлені в скандинавському, морському та італійському стилях.
У всіх приміщеннях є безкоштовний широкосмуговий канал зв'язку з високошвидкісним та бездротовим інтернетом.
Категория: Расчетная работа | Добавил: opteuropa | Теги: бізнес-план скачати реферат, Бізнес-план, готельний бізнес, НУХТ, Бізнес-план готелю «Hyatt Regency K
Просмотров: 3162 | Загрузок: 198 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно