Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Пятница, 29.03.2024


Главная » Файлы » Расчетная работа » Расчетная работа

Бізнес-план кав'ярні Кофе Хауз
[ Скачать с сервера (70.1 Kb) ] 04.05.2017, 17:33
Вступ
У прагматичному розумінні маркетинг — це мистецтво запропонувати споживачеві товар або послугу, які користуватимуться попитом, правильно визначити їх ціну, знайти канали збуту та організувати рекламну кампанію. Отже, головна мета маркетинг - плану полягає у поясненні заінтересованим особам, як саме фірма має намір впливати на свій цільовий ринок і реагувати на ситуацію, яка там складається, щоб забезпечити збут своєї продукції. Маркетинг - план має пояснити стратегію виходу фірми на свій цільовий ринок та завоювання його.
Орієнтири маркетингової діяльності надто загально визначають можливі напрямки маркетингових дій фірми. На їх основі, ураховуючи специфіку цільового ринку фірми, її продукції, умов конкуренції тощо, визначають конкретні цілі та практичні завдання маркетингу фірми. Цілі мають бути кількісно визначені й виражені в конкретних показниках

Розділ 1. Характеристика кав'ярні "Кофе Хауз"

Ідея створення «Кофе Хауз» народилася в одній з кав'ярень Мілану, засновником якої став російський підприємець Тимур Хайрутдинов. Перші бармени з Росії навчалися мистецтву варити каву в Італії у ведучого бариста Джузеппе Грассе. Після повернення навчені молоді люди відкрили першу кав'ярню восени 29 вересня 1999 в Москві. До 2001 року таких кав'ярень в Москві вже було 5. У травні 2001 року генеральним директором (згодом - президентом) компанії став Владислав Євгенович Дудаков. Після приходу в компанію В.Є. Дудакова «Кофе Хауз» став найбільшою кавовою мережею в країні, збільшивши число своїх адрес в 10 разів. 19 грудня 2003. «Кофе Хауз» відкрився в Санкт-Петербурзі. До 2006 року в Пітері було відкрито вже близько 30 кав'ярень, після чого керівництво вирішило створити і власний виробничий цех по випуску кондитерської продукції. З часом «Кофе Хауз» розрісся, і тепер число його закладів нараховує більше 200 в різних містах Росії та України.
Мережа «Кофе Хауз» спочатку вибрала тактику агресивного територіальної експансії. Принцип компанії - відкрити якомога більше точок в міському центрі в гранично короткі терміни. У московського гравця був і залишається для цього значний інвестиційний потенціал: ставши лідером в Москві, мережу протягом декількох років акумулювала кошти для виходу в міста-«мільйонники».
Аналіз організаційної структури «Кофе Хауз»
Організаційна структура є лінійною. Переваги лінійної структури пояснюються простотою застосування. Всі обов'язки та повноваження чітко розподілені, і тому створюються умови для оперативного процесу прийняття рішень, для підтримки необхідної дисципліни в колективі.
Серед недоліків лінійної побудови організації звичайно відзначається жорсткість, негнучкість.
Лінійна структура орієнтована на великий обсяг інформації, що передається від одного рівня до іншого.
Бухгалтерія, рекламні послуги надаються головним офісом. Охорона, технічне обслуговування, так само як і іншим кав'ярням нашої мережі надає головний офіс. Прийом на роботу, здійснюється через офіс.
Робота кав'ярні:
- Директор займається питаннями управління, передачею інформації від вищестоящих керівників у кав'ярню, розподіляє обов'язки, стежить за порядком в кав'ярні і правильним заповненням документів.
- Адміністратори займаються документацією, стежать за роботою всіх робочих машин (холодильники, кава машина, льодогенератор), контролюють роботу барменів, офіціантів, мийниць, стежать за зовнішнім порядком кав'ярні, відповідають на телефонні дзвінки, роблять замовлення на продукцію, приймають товар, ведуть облік.
- Офіціанти зустрічають гостя, обслуговують столи, стежать за порядком на столах.
- Бармени роблять замовлення, формують його, виконують обов'язки касира, обслуговують гостя, коли той бере «з собою».
"Кофе Хауз" створив відкриту і гостинну атмосферу, щоб задовольнити вимоги кожного гостя. Набір постійно діючих пропозицій, таких як безкоштовний доступ до WiFi, свіжа преса, флаєри з безкоштовними пропозиціями, роблять відпочинок у «Кофе Хауз» надзвичайно комфортним. У кожній кав'ярні пропонується на вибір широкий асортимент кави і напоїв на основі еспрессо, в тому числі фірмовий напій - відмінний Дабл Капучино з широким розмаїттям смаків, алкогольні та безалкогольні коктейлі, а також різноманітні салати, тости і сендвічі, фірмові десерти.

Розділ 2. Аналіз мікросередовища "Кофе Хауз"

Аналіз споживачів
Даний розділ базується на складанні профілю тих, хто купує продукт, що реалізується підприємством. Вивчення споживачів дозволяє підприємству визначити який продукт найбільш привабливий для споживача та вказує на що саме закладу потрібно звертати увагу при наданні своїх послуг.
Після проведення аналізу відвідувачів в даній кав'ярні можна зробити такі висновки: що більша частина відвідувачів жінки 70% та чоловіки 30%, віком від 18 до 25 років, переважна більшість яких студенти та підприємці.(див. рис. 1.1; рис. 1.2)

Рис.1.1 Діаграма відвідувачів "Кофе Хауз"


Рис. 1.2 Діаграма вікової категорії відвідувачів

Крім того було виявлено, що дане кафе дуже часто використовується для ділових переговорів або для зустрічі з друзями, а вже на другому місті сама потреба в харчуванні. Анкетування показало, що відвідувачі цінять комфортну атмосферу закладу та якість обслуговування, що для багатьох клієнтів стає вирішальним при виборі закладу для відпочинку.
Відвідувачі кафе мають середній рівень доходів 2000-4000грн на місяць. За даними анкети можна зазначити, ще те, що даний заклад має постійний контингент відвідувачів. Переважно підприємці відвідують його майже кожен день і замовляють "Бізнес ланч", або в обідній час заходять випити смачної кави, це пояснюється ще тим, що даний заклад має гарне місце розташування в центрі міста та цим стає ще більш привабливим для працівників підприємств, що розташовані поруч з закладом.
Отже, можна сказати, що головним показником при виборі кав'ярні споживачами є його місце розташування, приємна атмосфера та привабливість меню.

Аналіз конкурентів
За останні 10 років кількість кав'ярень на українському ринку збільшився на 58%, це пов'язано зі збільшенням популярності даного продукту.
Головними конкурентами "Кофе Хауз" є: "Шоколадниця" та "Кофе Тайм". Вони конкурують між собою завдяки схожості асортименту меню, у них дуже схожі стратегічні цілі та наміри, однакова аудиторія відвідувачів та атмосфера інтер'єру.
Рівень цін в даних закладах приблизно однаковий, середня ціна чеку 75 - 150 грн, але були виявлені певні розбіжності в вартості самої кави. "Кофе Хауз" має найвищу ціну, в "Шоколадниці" і "Кофе Тайм" така ж сама кава буде коштувати на 5-10 грн дешевше.
Графік роботи даних кав'ярень майже однаковий з 8 до 23 години, але деякі з кав'ярень "Кофе Хауз" працюють цілодобово.
Табл. 1.2
Характеристика конкурентів кав'ярні "Кофе Хауз"
Показники Конкурент №1 Конкурент №2
1. Найбільші конкурентні підприємства "Шоколадниця"
"Кофе Тайм"
2. Цілі конкурентів Збільшення ринкової частки Збільшення ринкової частки
3. Сильні сторони конкурентів
- вигідне місцезнаходження
- власний контингент відвідувачів
- рекламна компанія - вигідне місцезнаходження
- вишуканий інтер'єр закладу
- різноманітність меню

4. Слабкі сторони конкурентів - високі ціни
- одноманітність меню
- не має постійних відвідувачів
- коливання цін закладу

5. Характер дій Наступальні та захисні дії
Наступальні та захисні дії

6. Конкурентне становище
Стає сильнішим Слабішає
Отже, конкуренти - це основна складова будь-якого бізнесу в наш час і для того, щоб власне підприємство залишалось "на плаву" потрібно досконало вивчати ринок потреб споживачів, бути оригінальним, постійно удосконалюватись, прислуховуватись до відвідувачів, завжди ставити потребу споживача вище власного прибутку. Та якщо ж конкуренти "наступають вам на п'яти" то потрібно запровадити в своєму закладі щось нове та оригінальне, щось таке, що відкине конкурентів на декілька кроків назад.

Розділ 3. Маркетингові комунікації "Кофе Хауз"
Маркетингова політика комунікацій — це наука, яка розглядає систему загальних настанов, критеріїв та орієнтирів сфери взаємовідносин між підприємствами та організаціями — з одного боку, та їхніми клієнтами, з іншого, з метою досягнення маркетингових цілей.
3.1 Розробка рекламної компанії
БЮДЖЕТ ВИТРАТ НА РЕКЛАМНУ ДІЯЛЬНІСТЬ КАВ'ЯРНІ
Види засобів
поширення рекламної інформації Вартість за 1 місяць, грн У цілому за рік, грн
1. Радіо 3000 36000
2. Газети 1200 14400
3. Телебачення 4000 48000
4. Буклети 1600 19200
5. Розсилка поштою 2500 30000
6. Щитова реклама 5300(6 шт) 63600
7. Сайт підприємства 3060 36800
8. Світлова реклама 6200 74400
Усього 26860 322400

Мною була розроблена така рекламна компанія закладу:
Дивізом кавярні є: "Кофе Хауз - кофе это наша религия".
"Кофе Хауз" - будь там, де тебе розуміють.
Розроблену рекламу акції див. додаток А.

3.2 Планування PR-кампанії.
Планування кампаній зі зв'язків з громадськістю складається з кількох елементів:
- Визначення цілей і завдань;
- Виділення цільової аудиторії;
- Написання концепції PR-кампанії;
- Визначення найбільш ефективних PR-засобів;
- Складання графіка спеціальних подій і складання плану комунікаційних акцій;
- Складання бюджету;
- Визначення критеріїв оцінки ефективності кампанії.
Основні цілі і завдання PR-кампанії повинні підкорятися стратегічним цілям і завданням фірми або організації в цілому. І.М. Синяева дає наступні рекомендації по формулюванню цілей:
- Ясно формулювати цілі та чітко обгрунтовувати очікувані конкретні результати;
- Цілі повинні мати конкретні виконавців і чіткі орієнтири з графіком поетапного виконання;
- Цілі мають бути реальними з урахуванням простору, часу і наявності матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
- Цілі повинні відповідати громадській думці і мати підтримку у владних виконавчих структурах.

Вдалі акції і рішення кав'ярні "Кофе Хауз".
1. Постійні знижки:
Флайери (+ роздача на вулиці).
Цей хід компанія застосовує ще з року заснування. Ідея виявилася вдалою. Можливість отримати два напою за ціною одного (якщо напої однакові) або заплатити за більш дорогий напій з двох щодня залучає молоду (найчастіше студентську) аудиторію, яка часто ще не може дозволити собі великі витрати на відвідування кафе. Також така можливість зручна багатьом з тих, хто приходить удвох (наприклад, щоб провести побачення в теплі в прохолодну пору).
«Кофе Хауз» не тільки практикує видачу флайєрів при оплаті замовлення клієнтом, але й використовує їх у якості промо-акції при відкритті нових точок або стимуляції попиту. Часто можна бачити біля метро або біля кав'ярень мережі людей, що роздають флаєри.
2. Карта постійного відвідувача.
Це система постійних знижок, яка передбачає:
- отримання 10% бонусу при кожній оплаті
- подарунок друзям і знайомим до будь нагоди
- заохочення або корпоративний подарунок для співробітників компанії
- повноцінна альтернатива готівці при оплаті замовлення в «Кофе Хауз»
- можливість поповнення балансу Карти в міру необхідності.
3. Карта студента
Це карта, яка дає право на знижку 15% студентам ВНЗ і професійних училищ.
ISIC - це міжнародний студентських квиток, який дає право на 10% знижку. Зручно в тому випадку, якщо відвідування кав'ярні - одиничний випадок для клієнта і заводити чергову картку попросту непрактично.
4. 50% знижка на десерти
У 67 кав'ярнях Москви з 21 години і до закриття кафе «Кофе Хауз» можна придбати десерти за половину вартості. Вельми актуальна пропозиція для тих, хто любить вечірні прогулянки. У студентському середовищі ця пропозиція користується великим попитом.
5. Сніданки
Актуально для тих, хто не має часом снідати вдома до виходу на роботу, або для тих, хто лінується готувати по ранках. Наскільки це відомо автору роботи, сніданки в «Кофе Хауз» е »до душі багатьом починаючим співробітникам офісів, хто недавно закінчив навчання у ВУЗі, власним побутом ще не обзавівся і воліє не витрачати ранкові години на приготування сніданку.
Категория: Расчетная работа | Добавил: opteuropa | Теги: скачати бізнес-план, Кофе Хауз, бізнс-план, Бізнес-план кав'ярні Кофе Хауз
Просмотров: 2418 | Загрузок: 91 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно