Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Четверг, 25.04.2024


Главная » Файлы » Расчетная работа » Расчетная работа

Методика здійснення SWOT-аналіз
[ Скачать с сервера (105.0 Kb) ] 05.04.2017, 00:03
Знайти позицію ресторан «Марокана» на матриці SWOT і визначити стратегію, побудувавши матрицю можливостей і загроз на основі вихідних даних, наведених в табл. 1.
Таблиця 1
Вихідна інформація для побудови матриці можливостей та загроз для ресторан «Марокана»
Зовнішні можливості Зовнішні загрози
Чинники Імовірність реалізації можливостей Вплив можливостей на фірму Чинники Імовірність реалізації загроз Вплив загроз на фірму
Ступінь важливості Імовірність Загальна оцінка Ступінь важливості Імовірність Загальна оцінка Ступінь важливості Імовірність Загальна оцінка Ступінь важливості Імовірність Загальна оцінка
1 2 3 4=2х3 5 6 7=5х6 8 9 10 11=9х10 12 13 14=12х13
1.Збільшення контингенту споживачів 7 0,5 3,5 8 0,8 6,4 1.Зменшення долі на ринку 7 0,5 3,5 8 0,2 1,6
2.Збільшення долі на ринку 5 0,8 4 7 0,8 5,6 2.Збільшення цін на сировину 5 0,2 1 7 0,3 2,1
3.Підвищення якості асортименту продукції 8 0,7 5,6 7 0,5 3,5 3.Збільшення кількості конкурентів 8 0,3 2,4 7 0,4 2,8
4.Розповсюдження мережі закладів 6 0,5 3 6 0,5 3,5 4.Скорочення мережі закладів 6 0,5 3 6 0,4 2,4
5.Зменшення кількості конкурентів 5 0,5 2,5 6 0,9 5,4 5.Зниження якості продукції 5 0,5 2,5 6 0,3 1,8
6.Зниження репутації 6 0,5 3 7 0,4 2,8
Разом - - 18,6 - - 24,4 Разом - - 15,4 - - 13,5


Побудуємо матрицю можливостей для ресторан «Марокана» (рис. 1).

Рис. 1. Матриця можливостей

Побудувавши матрицю можливостей можна зробити наступний висновок:
1. Збільшення контингенту споживачів – низька імовірність реалізації та помірний вплив можливостей;
2. Збільшення долі ринку – середня імовірність реалізації та помірний вплив можливостей;
3. Підвищення якості асортименту продукції - середня імовірність реалізації та помірний вплив можливостей;
4. Розповсюдження мережі закладів - низька імовірність реалізації та малий вплив можливостей;
5. Зменшення кількості конкурентів – низька імовірність реалізації та помірний вплив можливостей;
Побудуємо матрицю загроз для ресторан «Марокана» (рис. 2).

Рис. 2. Матриця загроз
Побудувавши матрицю загроз можна зробити наступні висновки:
1.Зменшення долі на ринку – низька імовірність реалізації та помірний вплив загроз;
2. Збільшення цін на сировину - низька імовірність реалізації та помірний вплив загроз;
3. Збільшення кількості конкурентів - низька імовірність реалізації та помірний вплив загроз;
4. Скорочення мережі закладів - низька імовірність реалізації та помірний вплив загроз;
5. Зниження якості продукції - низька імовірність реалізації та помірний вплив загроз;
6. Зниження репутації - низька імовірність реалізації та помірний вплив загроз;
Визначимо сильні і слабкі сторони ресторан «Марокана» (табл. 2).
Таблиця 2
Визначення сильних і слабких сторін
Сильні сторони Показник Важливість Загальна оцінка Слабкі сторони Показник Важливість Загальна оцінка
1 2 3 4=2х3 5 6 7 8=6х7
1. Висока якість продукції 3 3 9 1. Зниження витрат виробництва 5 4 20
2. Задоволення потреб клієнтів 4 3 12 2. Низький рівень кваліфікації персоналу 5 3 15
3.Розширення мережі закладів 3 4 12 3. Мала кількість додаткових послуг 5 3 15
4. Швидкість обслуговування 4 4 16
5. Вигідне місце розташування 4 4 16
6. Розширення асортименту 4 4 16
Разом 81 Разом 50

Побудувавши матрицю можливостей та загроз, а також визначивши сильні та слабкі сторони підприємства, треба визначити його позицію (рис. 3).

Рис.3 Схема SWOT

За допомогою побудованого нами SWOT – аналізу, можна зробити наступні висновки, що сильні сторони ресторану «Марокана» переважають слабкі сторони, а можливості перевищують загрози, тому дане підприємство обирає стратегію «Максі-Максі»
Ресторан «Марокана» повинен використовувати сильні сторони для реалізації своїх можливостей.

Ресторан «Марокана»
Адреса: бульвар Лесі Українки, 24
Телефон: +38 (044) 254 49 99
Розклад: з 9:00 до останнього клієнта
Як дістатися: від ст. метро Печерська пройти униз бульваром Л. Українки
Ресторан Марокана в Києві є одним із нечисленних ресторанів столиці України, які оформлені у східному стилі та подають відповідні страви. До того ж ресторан Марокана з'явився на ринку ресторанних послуг Києва одним із перших. До східної екзотики тут ставляться без фанатизму, тому можна спостерігати європейські тенденції й в інтер'єрі, й в запропонованому меню. Стиль декору залів ресторану можна охарактеризувати як фьюжн.
Дизайнери з інтер'єру попрацювали тут на славу, адже в залах ресторану Марокана виразно відчувається й східна розкіш, й європейський підхід, й унікальні авторські рішення. Унікальність ресторану Марокана полягає в тому, наскільки різне він справляє враження в залежності від часу доби. Днем гості відчувають легку невимушену атмосферу, тут приємно пообідати у компанії колег, спостерігаючи за дефіле манекенниць на різноформатних екранах, встановлених у різних частинах залу. Ближче до вечора атмосфера ресторану більше нагадує так звану стильну fashion-party. Приглушене світло, приємна музика налаштовують на відпочинок та гарний настрій. Ресторан Марокана в Києві має у своєму розпорядженні
Категория: Расчетная работа | Добавил: opteuropa | Теги: Методика здійснення SWOT-аналізскач, Марокан
Просмотров: 551 | Загрузок: 18 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно