Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Пятница, 29.03.2024


Главная » Файлы » Расчетная работа » Расчетная работа

Розробка маркетинг–плану закладу ресторанного господарства «Желтое море»
[ Скачать с сервера (37.9 Kb) ] 10.04.2017, 17:32
Розділ 1. Характеристика ресторану «Желтое море»

1.1. Загальна характеристика ресторану «Желтое море»
Ресторани «Желтое Море» - нові проекти добре відомого українській публіці ресторатора Олександра Орлова. Київські гурмани знайомі з його легендарним караоке-рестораном «Москва» і рестораном японської кухні «Танукі», які встигли стати символами високої кухні та бездоганного сервісу в столиці.
В цій роботі представлений профіль ресторану «Желтое море» за адресою м. Київ, вул. Шота Руставелі, 22а, біля станцій метро Палац Спорту та Площа Льва Толстого.
Меню ресторану «Желтое Море» - дуже різноманітне, бо тут представлена як японська, так і китайська і корейська кухні. Це японські супи і широкий асортимент суші та ролів, а також великий вибір салатів, гарячих і холодних закусок від шеф-кухаря, різноманітних м'ясних, рибних та вегетаріанських страв, і звичайно ж десерти. Крім цього в ресторані представлені кавова та чайна карти, великий вибір коктейлів, а також кальян. А в обід діє спеціальна пропозиція - бізнес-ланч
Щонеділі в ресторані в 14.00 проходить дитяче свято «Планета Анімедія», де діти можуть спробувати себе в ролі супер-героїв аніме, кухарів-сушистів, майстрів орігамі, акторів японського театру масок і художників коміксів, а також скуштувати спеціальне дитяче меню, розроблене шеф-кухарем.
Архітектура і дизайн ресторану виконані в дусі сучасного японського мінімалізму, який характеризується гармонією простору і лаконізмом деталей.

1.2. Аналіз безпосереднього оточення ресторану «Желтое море»
1.2.1. Аналіз конкурентів
Останнім часом на українському ринку був певний ажіотаж щодо японської кухні, тому за останні роки відкрилось дуже багато японських ресторанів. І, не дивлячись на спад популярності таких закладів, зараз серед суші-ресторанів наявна дуже жорстка конкурентна боротьба.
На мою думку, найбільш серйозними конкурентами ресторану «Желтое море» є ресторан «Нобу» компанії «Козырная карта» та ресторан «Евразия» компанії «Евразия Холдинг», бо вони знаходяться в безпосередній територіальній близькості.
Загалом, роблячи аналіз конкурентів, я зробила висновок, що їх конкурентна політика є майже однаковою. Крім цього схожими є й стратегічні цілі та наміри, а також характер дії на ринку.
Але, не дивлячись на це, ці три ресторани мають суттєві відмідності, що наведені у таблиці 1.1.

Табл. 1.1.
Порівняння основних конкурентів
Желтое море Нобу Евразия
Загальні положення
Адреса вул. Шота Руставели, 22а вул. Шота Руставели, 12 вул. Рогнединская, 5/14
Режим роботи Нд-Чт 11:00 - 00:00 Пт-Сб 11:00 - 02:00 11:00 – 00:00 11:00 – 05:00
Кухні японська, корейська, китайська японська, тайська, індійська японська
Цінова категорія 100 – 200 грн. 200 – 300 грн. 50 – 100 грн.
Способи оплати готівковий, безготівковий
Сайт http://zheltoemore.com/ http://nobu.asia/ http://evrasia.in.ua/
Послуги, що надаються
Wi-Fi + – +
Літня тераса + – +

Продовження табл. 1.1.
Комплімент гостю фірмовий чай – –
Заходи для дітей щонеділі – –
Акції сезонні, періодичні – Щасливі години (1+1=1)
Знижки 10% за клубною карткою – 30% на день народження, 50% на алкогольні напої піля 18:00
Спеціальні пропозиції бізнес-ланч, кейтеринг, банкети бізнес-ланч, кейтеринг, банкети бізнес-ланч
Доставка безкоштовна – –

Отже, аналізуючи основних конкурентів ресторану «Желтое море», можна зробити висновок, що суші-ресторани загалом мають схожий набір послуг, майже однакову конкурентну політику і стратегічні цілі. Але є й ряд відмінностей : в представленій кухні, наявних акціях та знижках, ціновій категорії тощо.
Загалом, ресторан «Желтое море» за багатьма показниками є кращим ніж інші, але поступається в акціях та знижках ресторану «Евразія», при цьому виграє в приділенні уваги відвідувачам (комплімент гостю, заходи для дітей тощо). Крім цього, ресторан «Нобу», хоч і поступається в деяких параметрах іншим ресторанам, але є закладом більш високого рівня.
1.2.2. Аналіз споживачів
Аналіз споживачів ресторану «Желтое море» я проводила за анкетуванням відвідувачів. На основі отриманих даних можна сформувати узагальнений профіль відвідувача цього ресторану.
Загалом, це студенти або службовці, в основному жінки, віком до 25 років, що відвідують це заклад для відпочинку, в обідню перерву або для переговорів, при цьому звернувши увагу на рекламу, проходивши повз або працюючи поруч. Крім цього, споживачі відвідують ресторан «Желтое море» тільки декілька разів на місяць.
Отже, загалом відвідувачами ресторану «Желтое море» є жителі міста, студенти або службовці, що відвідують ресторан для відпочинку або за виробничою необхідністю. Загалом, споживачі мають середній рівень достатку і відповідне положення в суспільстві. З цього слідує, що потенціальні клієнти користуються послугами ресторану не систематично, а, в середньому, лише один або два рази на місяць.

1.3. SWOT-аналіз ресторану «Желтое море»
В зовнішньому середовищі ресторану відбуваються динамічні процеси змін, вивчаючи які можна виявити ті, що відкривають нові переваги ті можливості, і ті, що створюють труднощі та загрози.
В свою чергу внутрішній маркетинговий аналіз, а також опитування клієнтів, виявляють сильні та слабкі сторони закладу.
Відповідні дослідження були проведені для ресторану «Желтое море». Отримані дані зведені в табл. 1.3 і проаналізовані для вироблення певних стратегічних напрямків подальшої діяльності для уникнення загроз і використання можливостей.
Отже, аналізуючи сильні та слабкі сторона, а також можливості та загрози ресторану «Желтое море», були виділені декілька стратегічних напрямків діяльності:
- розширення кола споживачів, підтримка постійних клієнтів, забезпечення завантаженості закладу;
- розширення асортименту страв спеціальних пропозицій, введення нових видів меню;
- посилення конкурентоспроможності;
- реорганізація відносин з постачальниками;
- розробка активної рекламної компанії закладу.
Загалом, реалізацію даних стратегічних напрямків забезпечує наявність можливостей та сильних сторін. Звісно, крім них наявні загрози та слабкі сторони, але їх легко ліквідувати, правильно використавши позитивні фактори внутрішнього та зовнішнього середовища та правильно розробивши стратегію дій.

Табл. 1.3.
SWOT-аналіз ресторану «Желтое море»
Можливості :
- великий вибір постачальників,
- поява нових технологій виробництва,
- створення додаткових святкових пропозицій та знижок,
- розширення асортименту,
- розширення кола споживачів. Загрози :
- наявність багатьох старих і поява нових конкурентів,
- ріст цін на продукти харчування,
- високі податки,
- зниження популярності суші,
- зміна умов поставщиками.
Сильні сторони :
- наявність служби доставки,
- високий контроль якості товарів та послуг, сировини,
- широкий асортимент страв та напоїв,
- високий рівень кваліфікації персоналу,
- наявність спеціальних послуг («бізнес-ланч», заходи для дітей).
- використання нових технологій виробництва для підвищення ефективності роботи,
- розширення асортименту страв для спеціальних послуг (меню «бізнес-ланч», дитяче меню),
- створення нового специфічного або сезонного меню (вегетаріанське меню, меню традиційних десертів).
- посилення конкурентоспроможності (імідж, кваліфікація, асортимент),
- популяризація японської культури (майстер-класи, чайні церемонії, гуртки орігамі тощо),
- удосконалення служби доставки.
Слабкі сторони :
- наявність територіально близьких конкурентів,
- збої в постачанні,
- нерівномірність завантаження протягом дня,
- ціни вище середніх,
- не дуже ефективна політика рекламування.
- загальне зниження цін (введення знижок та акцій),
- вибір інших, перевірених постачальників,
- розробка активної рекламної компанії для популяризації закладу,
- проведення святкових заходів з різних приводів для збільшення кола відвідувачів.
- стратегічне вдосконалення,
- збільшення завантаженості протягом дня (акції щодо певного періоду дня, підтримка постійних клієнтів – клубні карти), в умовах зміни ситуації на ринку.
Категория: Расчетная работа | Добавил: opteuropa | Теги: «Желтое море», Бізнес-план, РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС, Розробка маркетинг–плану закладу ре, бізнес план ресторану
Просмотров: 640 | Загрузок: 26 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно