Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Вторник, 07.05.2024


Главная » Файлы » Мои файлы

РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ до захисту кваліфікаційної роботи магістра
[ Скачать с сервера (161.5 Kb) ] 23.01.2018, 15:55
Тема дипломної роботи: «Стратегії позиціонування салонів краси економ-класу м. Києва»

Актуальність полягає у тому, що, так як сьогодні в зв’язку зі зміною доходів населення все більшу популярність отримують салони краси економ-класу. Проте через їх велику кількість на ринку м. Києва для формування власної конкурентоспроможності вони мають приділяти значну уваги позиціонуванню як своїх послуг, так і власного бренду.

Метою даної роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів стратегії позиціонування салонів краси економ класу м. Києва.

Для досягнення даної мети було поставлено та виконано наступні завдання:
- Досліджено сутність концепції позиціонування;
- Проаналізовано етапи позиціонування;
- Досліджено стратегії позиціонування на ринку послуг;
- Проаналізовано макроекономічні фактори привабливості ринку послуг салонів краси м. Києва;
- Визначені конкурентні позиції виробників послуг салонів краси економ класу м. Києва;
- Проведено маркетингове дослідження ринку послуг салонів краси економ класу м. Києва;
- Досліджено моделі повидінки споживачів на ринку салонів краси в м. Київі;
- Проведено розробку бренду на ринку послуг салонів краси економ класу м. Києва;
- Визначено особливості управління маркетинговими ризиками на ринку послуг салонів краси.

Об’єктом є позиціонування підприємств на ринку.

Предметом виступає стратегія позіонування салонів краси економ класу м. Києва.

Матеріал до Розділу 1.
Рис. 1.1 Основні підходи до розуміння сутності позиціонування

Позиціювання - це сукупність концептуальних підходів щодо формування образу товару (марки) в уяві цільової аудиторії, а їх реалізація - діяльність компанії щодо переконання споживачів в унікальних відмінностях власних товарів та послуг.


Рис. 1.2 Етапи позиціонування за Зозульовим О.В.

Основні стратегії позиціонування послуг в цільовому сегменті:
― стратегія позиціонування, заснована на відмітній якості послуги;
― стратегія позиціонування, заснована на вигодах від отримання послуги або на вирішеннях конкретної проблеми;
― стратегія позиціонування, заснована на особливому способі надання послуги;
― стратегія позиціонування, орієнтована на визначену категорію споживачів;
― стратегія позиціонування стосовно послуги конкурентів;
― стратегія позиціонування, засноване на розриві з визначеною категорією послуг.
― позиціювання за співвідношенням «ціна-якість» - сутність цієї стратегії полягає в знаходженні оптимального поєднання цих показників і доведення його до свідомості споживача.
― позиціювання за сферою застосування
― позиціювання за відмінними особливостями споживача, якому пропонується послуга.
― позиціювання за різновидом послуги, яка пропонується у продаж;
― позиціювання на низькій ціні - ця стратегія застосовується багатьма фірмами, які діють у різних сферах бізнесу;
― позиціювання на сервісному обслуговуванні;
― позиціювання на позитивних особливостях технології;
― позиціювання на іміджі - стратегія позиціювання спирається на вже набуту фірмою репутацію серед споживачів.

Матеріал до Розділу 2


Рис. 2.1 Обсяги ринку послуг салонів краси м. Києва


Рис. 2.2 Частота відвідуваня салонів краси у м. Києві

Таблиця 2.1
Зведена підсумкова таблиця факторів маркетингових загроз
№ Фактори Експертна оцінка значущості Гіпотетичні варіанти вирішення проблем Фактор попиту пропозиції
1 Нестабільність податковий політики 8*0,15=1,2 Розробка довготривалого плану розвитку системи оподаткування з боку держави.
Вивчення можливостей зменшення податкового навантаження з боку підприємства. Пропозиція
2 Відсутність реальної підтримки бізнеса 9*0,15=1,35 Для держави – розробка пограмми розвитку підприємництва.
Для підприємства - необхідно планувати свою діяльність враховуючи варіанти відсутності підтримки з боку держави. Пропозиція
3 Нестабільна політична обстановка в країні 7*0,15=1,05 Для підприємства – необхідний постійний аналіз зміни факторів зовнішнього середовища. Пропозиція
4 Темпи інфляції 8*0,25=2,00 Постійний перегляд цінової політики Пропозиція
5 Ставки кредитування 9*0,25=2,25 Пошук альтернативних шляхів фінансування Пропозиція
6 Падіння платоспроможності населення 10*0,25=2,50 Відкриття салонів краси-економ класу, закупівля більш дешевих матеріалів, зниження собівартості та ціни послуг. Попит
7 Зміни валютних курсів 5*0,25=1,25 Пошук шляхів зменшення вартості імпортних матеріалів Пропозиція
8 Чисельність населення 3*0,10=0,30 Активна демографічна політика держави, активна боротьба підприємств за споживачів Попит
9 Старіння населення 3*0,10=0,30 Введення в асортимент послуг цікавих для осіб похилого віку Попит

Таблиця 2.2
Зведена підсумкова таблиця факторів маркетингових можливостей
№ Фактори Експертна оцінка значущості Гіпотетичні варіанти вирішення проблем Фактор попиту пропозиції
1 Інтеграційні процеси 3*0,15=0,45 Підприємства мають враховувати наближення стандартів надання послуг до стандатів ЄС. Зміни у асортименті послуг. Попит
2 Темпи зростання ринку 9*0,25=2,25 Вихід на ринок з якісними послугами та привабливими цінами Попит
3 Міграція населення в великі міста 6*0,10=0,60 Активна політика просування послуг Попит
4 Частка кваліфікованих працівників 5*0,10=0,50 Найм лише кваліфікованих працівників Пропозиція
5 Поява нових видів послуг 8*0,15=1,20 Можливість надавати нові послуги Пропозиція
6 Поява нових видів матеріалів 9*0,15=1,35 Можливість знизити собівартість послуги або підвищити її якість за рахунок застосування нових матеріалів Пропозиція
7 Вимоги до кваліфікації кадрів 6*0,15=0,90 Від’їзди персоналу на конференції. Підвищення кваліфікації. Попит
8 Зниження витрат діяльності 5*0,15=0,75 Зниження собівартості за рахунок закупівлі нових матеріалів, автоматизації, введення нових послуг та ін. Пропозиція
9 Зміна технології обслуговування 9*0,15=1,35 Можливість за більш короткі строки збувати продукцію Пропозиція
10 Увага до екологічної безпеки 8*0,10=0,80 Закупівля екокосметики та екопродуктів для салонів краси, акцентування уваги на безпечності послуг, натуральності матеріалів. Пропозиція
11 Зміна життєвих цінностей 7*0,25=1,75 Маркетингова політика побудована на нових поглядах щодо догляду за зовнішністю Попит
12 Ставлення людей до зовнішності 9*0,25=2,25 Маркетингова політика побудована на нових поглядах щодо догляду за зовнішністю Попит
13 Існуючі стереотипи, звичаї, традиції 10*0,25=2,50 Маркетингова політика побудована на традиційних поглядах щодо догляду за зовнішністю, відвідуваннях салонів краси на 8 березня, перед новим роком та іншими святами. Попит
14 Рівень освіченості 8*0,25=2,00 Підвищення рівня освіти працівників. Пропозиція

Таблиця 2.3
Переваги та недоліки салонів краси економ-класу
Переваги Недоліки
Мінімальні інвестиції Найжорстокіша конкуренція серед цих підприємств
Мінімальна площа приміщень (при проведенні статистичного дослідження ринку було виявлено кілька десятків успішно працюють салонів на площі 40-46 кв.м.) Низька вартість чека для салону краси економ-класу
Невеликий колектив співробітників (управляти малим колективом простіше) Основна конкуренція буде стосуватися ціни послуг.
Зрозумілість для клієнтів Погана керованість персоналу (при формуванні колективу підприємства індустрії краси необхідно закладати так звані «ребра жорсткості» - через нестійкість на ринку послуг, саме ці підприємства залежать від будь-яких зміни в бізнесі і житті взагалі).
Висока рентабельність
Високий рівень попиту на послуги серед населення
Формування досвіду в перукарському справі
Можливість створення бази постійних клієнтів (багаторазові продажу)


Рис. 2.3 Розподіл надаваємих послуг по салонам краси економ-класу м. Києва


Рис. 2.4 Ємність ринку салонів краси економ-класу м. Києва, млн. грн.


Рис. 2.5 Динаміка кількості салонів краси економ-класу у 2009-2016 рр., од.


Рис. 2.6 Сегментація споживачів послуг салонів краси економ-класу м. Києва за статтю

Таблиця 2.4
Особливості сприйняття клієнтами сутності салону краси економ-класу
Сприйняття Чоловіки Жінки Всього
Просто непогана перукарня, де можна постригти, пофарбувати і укласти волосся 63,7 15,5 25,9
Комплекс, де можна не тільки постригтися, але і зробити манікюр / педікюр, при необхідності зробити вечірню зачіску 25,5 50,4 45,0
Швидше клініка, ніж просто перукарня, тут можна провести лікувальні процедури для волосся та особи, епіляцію, отримати консультацію фахівців 3,9 26,5 21,7
Це практично клуб, місце, де можна поспілкуватися з майстрами, багато з яких стали майже друзями 6,9 6,4 6,5
Інше 0,9 0,9 0,9
разом 100,0 100,0 100,0


Рис. 2.7 Структура клієнтів салонів краси економ-класу м. Києва по територіальній залежності


Рис. 2.8 Сегментація споживачів послуг салонів краси економ-класу за віковим критерієм


Рис. 2.9 Частота відвідувань салонів краси економ-класу у м. Києві


Рис. 2.10 Обсяги витрат споживачів послуг салонів краси економ-класу м. Києва за одне відвідування


Рис. 2.11 Постійність вибору салону краси економ-класу у м. Києві


Матеріал до Розділу 3
Таблиця 3.1
Анкета-опитувальник для споживачів послуг салонів краси м. Києва
Питання Варіант відповіді
1. Призвище та імя
2. Стать ― Жіноча
― Чоловіча
3. Вік ― До 18 років
― Від 18 до 25 років
― Від 25 до 35 років
― Від 35 до 50 років
― Від 50 років до 65 років
― Більш 65 років
4. Ваш рівень доходів щомісяця ― До 5 тис. грн.
― Від 5 до 10 тис. грн.
― Від 10 до 20 тис. грн..
― Від 20 до 50 тис. грн.
― Більш 50 тис грн.
5. Як давно відвідуєти салони краси ― Не відвідую
― Менш 1 року
― Від 1 до 5 років
― Від 5 до 15 років
― Від 15 до 25 років
― Більш 25 років
6. Ви відвідуєти один чи декілька салонів краси одночасно ― Один
― Два
― Більше двух
7. Причини відвідування декількох салонів краси одночасно
― В одному салоні відсутні всі потрібні послуги
― Ціни на окремі види послуг різні
― Професіоналізм майстрів у деякий видах робіт різний
― Обираю той, біля котрого у даний час знаходжусь
― Інші
8. Салони краси якого типу ви відвідуєти ― Преміум класу
― Бізнес класу
― Середнього + класу
― Середнього класу
― Економ класу
9. Скільки коштів ви витрачаєти за одне відвідування салону краси
― До 100 грн.
― Від 100 до 500 грн.
― Від 500 до 1000 грн.
― Від 1000 до 2500 грн.
― Більш 2500 до 5000 грн.
― Більш 5000 грн.
10. Як довго відвідуєти один и той же салон краси
― Менше 1 року
― Від 1 року до 5 років
― Від 5 до 10 років
― Від 10 до 20 років
― Більш 20 років
11. Причини зміни попереднього салону краси
― Зміна майстра
― Зміна цінової політики
― Зміна доходів
― Зміна місця проживання
― Зниження якості обслуговування
― Конфлікти з працівниками сало краси
― Салон краси закрився
― Інші

12. Як ви знайшли улюблений салон краси
― Реклама
― Звернув\ла увагу на цікаву вивіску
― Раптово
― Розповіли друзі, колеги, родичі
― Сюди перейшов улюблений майстр
― Інше
13. На шо ви звернули уваги при першому відвідуванні салону краси
― Якість наданої послуги
― Інтер’єр та обладнання салону
― Зовнішній вид персоналу
― Ціни на послуги салону
― Асортимент послуг
― Інше
14. Чому ви обрали саме цей салон краси ― Є всі потрібні послуги
― Приємні ціни
― Високий професіоналізм майстрів
― Доброзичливість персоналу
― Вдале місце розташування
15. Що для вас є самим важливим у сервісі салону краси
― Доброзичливий персонал
― Якісні послуги
― Приємна атмосфера та інтер’єр
― Знижки та подарунки
― Постійно зростаючий асортимент послуг
― Інше
16. Як часто ви відвідуєти салон краси ― 1 раз на тиждень і більше
― більше 1 разу на місяць
― 1 раз на місяць
― 1 раз на два місяця
― 1-2 рази на півроку
― 1 раз на рік
― Не відвідую
17. Протягом останнього періоду ви стали відвідувати салон краси частіше або рідше ― Частіше
― Рідше
― Не змінилося
18. Які послуги ви найчастіше бажаєте отримати
― Парикмахерські
― Манікюр-педікюр
― Косметологічне
― Інше
19. Ви бажаєти отримати за раз 1 чи більше послуг, які саме ― Одну
― Дві
― Більше двох
20. Задоволені ви якістю обслуговування ― Так
― Ні
― Частково
21. Які додаткові послуги доцільно ввести в вашому салоні краси
22. Ваші зауваження щодо якості обслуговування


Рис. 3.1 Споживачі послуг салонів краси за статтю у м. Києві

Рис. 3.2 Віковий розподіл споживачів послуг салонів краси у м. Києві

Рис. 3.3 Розподіл споживачів послуг салонів краси за рівнем доходів у м. Києві

Рис. 3.4 Розподіл споживачів послуг салонів краси за часом відвідування салонів краси у м. Києві
Категория: Мои файлы | Добавил: opteuropa | Теги: дипломна, магістерська, доповідь з права, курсовая работа, скачати доповідь, курсач, скачать реферат, КОНТРОЛЬНА, курсова, лабораторна робота
Просмотров: 469 | Загрузок: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно