Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Вторник, 07.05.2024


Главная » Файлы » Мои файлы

Сервісний та ремонтний центр “Iva
[ Скачать с сервера (3.36 Mb) ] 05.04.2017, 00:25
Точечний графік

Точка, яка лежить на графіку – це процесори лінійки x2. Із даної ситуації є можливість обдумати два висновка: 1) Типи товарів, які менше продаються, закупляти в невеликих кількостях, щоб склад був вільний і не робити зайві витрати; 2) Проводити, якісь міри, щоб про двинути товари, які менше реалізуються (акції,знижки).


Побудуємо, ще одне невеличке дерево, яке буде відображати лідера продаж двох останніх кварталів.

Тут спостерігаємо лідера по продажам за 3,4 квартал.
Взаємодія вузлів



Графік

Червона лінія графіку відображає дані по продажам за 3,4 квартала, а синя за 1-4 квартал.

Представлення, яке будемо використовувати для кластеризації даних

Загальна схема кластерного аналізу


Даний аналіз дав нам гіпотезу на основі досліджуваних даних, що статистика виконуваних робіт не залежить від періоду, всі дані чергуються певним чином, і нема певного діапазону цін, які мали певні привілегії.


Загальне кластерне представлення в ймовірнісному сортуванні

Для прикладу зрівняємо декілька кластерів


Зрівняння кластерів підтвердило нашу гіпотезу, що будь-яка чітка залежність в нас відсутня.

Прогнозоване поле, яке ми використовували – це сума прибутку. Даний графік відображає що прибуток з періодом повинен зростати.

Порівняння сум прибутку сервісного центру та магазину
Дане порівняння проводиться з метою аналізу роботи магазину, воно нам покаже яка з ланок сильніша, і надалі ми зможемо робити поправки в цінах на послуги, і товари. Також побачимо залежність прибутку від періода.

Операції, які були пов’язані з магазином відображаються в полі Сума_прибут_магаз, відповідно, які пов’язані з сервісним центром в полі Сума_прибут_серв. Аналіз буде проходити за 2013 рік по кожному місяцю.

Даний графік нам дає можливість побачити скачки прибутків за 8 місяців. З графіку видно, що прибуток сервісного центру зростає, а прибуток магазину має не дуже вражаючі показники, отже треба переглянути асортимент та ціни.
Порівняння кількості клієнтів сервісного центру та магазину
Дане порівняння проводиться з метою аналізу роботи магазину, воно нам покаже яка з ланок сильніша, ми побачимо чи потрібно приймати міри для підвищення відвідуваності магазину. Також побачимо залежність відвідування від періода.

Поле сер_кілк_серв відображає кількість відвідувачів сервісного центру, а сер_кілк_магаз – це відвідувачі магазину. Аналіз буде проходити за 2013 рік по кожному місяцю.

Даний графік нам дає можливість побачити скачки відвідування за 8 місяців. З графіку видно, що відвідуваність в основному була на одному рівні. Показники можна було б покращити.
Категория: Мои файлы | Добавил: opteuropa | Теги: Інтелектуальний аналіз даних, Сервісний та ремонтний центр “Iva с
Просмотров: 374 | Загрузок: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно