Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Четверг, 28.03.2024


Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 6305
Показано материалов: 6271-6280
Страницы: « 1 2 ... 626 627 628 629 630 631 »

План – конспект лекції
Доброго дня, шановні студенти! Мене  звати ... Тема сьогоднішньої лекції звучатиме так: «Розвиток творчого потенціалу студентів»
Цілі лекції:
Дидактична – визначення понять «активність особистості», «творчість».
Розвивальна – розширення знань про власний творчий потенціал та саморозвиток творчої діяльності.
Виховна – розвивати творчий потенціал студентами та спонукання до самовдосконалення.
План лекції:
Вступ.
1.    Що таке творчий потенціал та творчість?
2.    Умови, які впливають на розвиток творчого потенціалу студентів.
2.1 Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу
3. Методики дослідження творчого потенціалу та креативності студентів.
Висновок.
Головна проблема лекції викликана потребою психологів та викладачів у досконалих методах психолого-педагогічного впливу на особистість студента з метою розвитку творчого потенціалу

Контрольные работы | Просмотров: 877 | Загрузок: 179 | Добавил: everyone | Дата: 07.10.2012 | Комментарии (0)

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФІЛОСОФІЇ ГОСПОДАРСТВА ЯК СКЛАДОВОЇ ЧАСТИНИ ФІЛОСОФІЇ ЕКОНОМІКИ.
1.1. Методологічні засади філософії господарства.
1.2. Розвиток філософії господарства в умовах глобалізації.
РОЗДІЛ 2. ФУНКЦІЇ ФІЛОСОФІЇ ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ КРИЗИ ТА ГЛОБАЛІЗАЦІЇ.
2.1. Впливи глобалізації на формування господарської діяльності людини.
2.2. Шляхи оптимізації господарської діяльності людини в умовах кризи.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.

Бакалаврские работы | Просмотров: 902 | Загрузок: 206 | Добавил: everyone | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)

Аналіз творчості

Тарас Шевченко у своїй творчості відобразив саме ті думки і настрої, які
були важливими у житті українців його часу. Про те, що його творчість
знайшла відгук у серцях людей, свідчить те, що в другій половині XIX і
на початку XX ст. чи не єдиною книжкою у більшості сільських хат України
був «Кобзар», вірші з нього вчили напам'ять, по ньому вчилися читати. В
той час твори Шевченка об'єднали українській народ.

Рефераты | Просмотров: 2311 | Загрузок: 409 | Добавил: everyone | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)

ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМАТИКА НОМІНАТИВНОГО РЕЧЕННЯ (НР) У СУЧАСНОМУ МОВОЗНАВСТВІ 8
1.1. Загальна характеристика номінативного речення (НР) 8
1.1.1. Дефініція 8
1.1.2. Змістова структура 9
1.1.3. Морфологічна природа і синтаксична функція головного члена 10
1.1.4. Структура НР та розмежування односкладних і двоскладних речень 11
1.1.5. Інтонація та синтаксичний час 12
1.2. Класифікація НР 13
1.2.1. За семантико-функціональним критерієм 13
1.2.2. За наявністю другорядних членів речення 16
1.3. Експресія: посилення впливовості мовного знака 16
1.3.1. Суть експресивності та її розмежування з емоційним 16
1.3.2. Експресія в синтаксисі 18
Висновки до першого розділу 19
РОЗДІЛ ІІ. СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НОМІНАТИВНИХ РЕЧЕНЬ У МАЛІЙ ПРОЗІ ОСТАПА ВИШНІ 20
2.1. Непоширені НР 20
2.1.1. Схеми N1 і N1!: створення узагальненого образу об’єкта 20
2.1.2. Частка як інтенсифікатор експресивності НР (схеми part N1!, part N1) 22
2.1.3. Максимальна експресія в непоширеному НР: схеми N1! n і N1n 23
2.1.4. Вставні елементи і вигуки в непоширених НР 24
2.2. Поширені НР 25
2.2.1. Поширення НР препозитивним і постпозитивним означеннями: конкретизація естетичного враження (схеми — Аdj N1 та Аdj N1!) 26
2.2.2. Підсилювальні частки та займенникові компоненти в поширеному НР: схема part Аdjn N1 27
2.2.3. НР з додатком при головному члені 28
Висновки до другого розділу 28
РОЗДІЛІ ІІІ. НОМІНАТИВНІ РЕЧЕННЯ ЯК ЗАСОБИ ЕКСПРЕСИВНОГО СИНТАКСИСУ ОСТАПА ВИШНІ 31
3.1. Називний теми як конструкція сегментації 31
3.2. Ланцюжки НР 32
3.3. Повтори у ритміко-коемпозиційному членуванні фрагмента тексту 33
3.3.1. Тавтологія та ампліфікація 34
3.3.2. Анадиплосис 35
3.3.3. Анафоричний повтор 35
3.3.4. Епіфоричний повтор 36
3.4. Парцеляція 37
Висновки до третього розділу 38
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
Бакалаврские работы | Просмотров: 1197 | Загрузок: 408 | Добавил: everyone | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)

Щодо продуктів тваринного походження, то нітрати містяться в молоці, оскільки це один із шляхів виведення їх із тваринного організму. В молоко нітрати попадають разом із забрудненими нітратами кормами і питною водою. В меншій кількості нітрати знаходяться в м’ясі.
Полезно знать | Просмотров: 762 | Загрузок: 95 | Добавил: everyone | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)

Нітрати — це природні продукти обміну всіх рослин (так само, як сульфати, хлориди, карбонати та ін.). Нітрати життєво необхідні рослинам — без них неможливий їхній нормальний ріст і розвиток. Однак неконтрольоване використання азотних добрив (в Україні близько 20 млн. т. на рік) призвело до накопичення необмеженого рівня їх у продуктах рослинного походження.
Полезно знать | Просмотров: 662 | Загрузок: 95 | Добавил: everyone | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)

Бог створив світ і людину, але людина вирішила, що створений Богом світ недостатньо комфортний для неї, тому вона продовжила творчу діяльність. Людина реалізує себе в речах, які створює – артефактах.
Метафора будинку належить до артефактних метафор. Будинок – це один з найважливіших концептів в людській свідомості, тому він є традиційним джерелом метафоричної експансії. [Кукушкина, 2000] Метафоричне уявлення суспільних реалій і процесів як будинку – один з найбільш традиційних для політичного дискурсу образів. Так, Н. Д. Арутюнова зазначає: «… стало прийнято представляти собі суспільство як будівлю… Така метафора дозволяє виділити в суспільстві базис (фундамент), різноманітні структури (надбудови), опори, блоки, ієрархічні сходи» [Теория метафоры, 1990, с. 14—15].

Полезно знать | Просмотров: 1323 | Загрузок: 119 | Добавил: everyone | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)

I. Некролог о Професорі В. Оппольцері
Вольфганг Оппольцер народився у Відні, Австрія, 04 серпня 1937 року і помер у Женеві, Швейцарія, 15 березня 1996 році. Його життя було надто коротким, але його досягнень було багато…
Після його навчання у коледжі при університеті у Відні, Вольфганг Оппольцер переїхав до Цюріха, де в 1960 році приєднався до групи професора В. Прелога, в Швейцарському федеральному технологічному інституті (ЕТН). За роботу над структурами рифаміцинів, він отримав ступінь доктора в 1964 році. За цим була отримана докторська стипендія досліджень Гарвардського університету під керівництвом професора Е. Корі, вивчення ілідів сірки, а потім два роки у Базелі, Швейцарія, у науково-дослідному інституті під керівництвом професора Р. Б. Віудворда, де він працював над синтезом цефалоспоринів.
У 1967 році Вольфганг Оппольцер приєднався до компанії Sandoz (дочірнє підприємство багатонаціональної фармацевтичної компанії Novartis, з 1996 р.), як хімік-дослідник, що працював над гетероциклічними сполуками, до складу яких входив азот. У цей самий час він починає свою роботу у напрямку – реакції внутрішньомолекулярного циклоприєднання. Перші результати його праці вже були відомі у 1971 році, майже, усьому науковому світові, так на ключовій зі стадій синтезу хелідоніну була застосована реакція Дільса – Альдера. Елегантність та ефективність цієї реакції, а також творче використання її в області синтезу таких алкалоїдів як : (-)-pumiliotoxin C, norpatchoulenol, himachalenes, швидко здобули для Вольфганга Оппольцера високу міжнародну репутацію в області органічного синтезу. А у 1975 році він став професором в Університеті Женеви.
Рефераты | Просмотров: 886 | Загрузок: 157 | Добавил: everyone | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)

План
1. Загальна дія іонізуючого випромінювання
2. Особливості проведення судово-медичної експертизи
3. Гостре місцеве променеве ураження
4. Гостра променева хвороба
5. Хронічне променеве ураження
6. Дія малих доз іонізуючого випромінювання
Використана література

Рефераты | Просмотров: 765 | Загрузок: 108 | Добавил: everyone | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)

План
1. Загальна дія іонізуючого випромінювання
2. Особливості проведення судово-медичної експертизи
3. Гостре місцеве променеве ураження
4. Гостра променева хвороба
5. Хронічне променеве ураження
6. Дія малих доз іонізуючого випромінювання
Використана література

Рефераты | Просмотров: 786 | Загрузок: 83 | Добавил: everyone | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)


Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно